Bevegelse

Bonapple

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Tror jeg har kjent bevegelse siden uke typ 13-14. men ikveld så jeg bevegelse utenpå magen :love718+1..
Fler som har fått sett bevegelse utenpå magen? Synes det var tidlig. Med førstemann så kjente jeg ikke bevegelse før 18+5.
 
Tror jeg har kjent bevegelse siden uke typ 13-14. men ikveld så jeg bevegelse utenpå magen :love718+1..
Fler som har fått sett bevegelse utenpå magen? Synes det var tidlig. Med førstemann så kjente jeg ikke bevegelse før 18+5.
Ja begge forrige svangerskap så jeg tidlig bevegelse utenpå. Denne gangen er morkaka foran så lite :( blir litt trist av det!
 
Jeg har kjent av og til uttapå den siste uka ca. Har variert litt etter hvilken retning hun sparker. 19+1 i dag. Men hver gang pappaen skal kjenne gir hun seg. Men i dag fikk han kjenne også, det var veldig koselig :)
 
Uke 19 nå og kjenner fremdeles bare små knips innvendig, selv om morkaka er godt plasser bak mot ryggen. Men er førstegangs, så kan være derfor : )
 
Har noen få ganger den siste uka kunnet se at magen beveger seg såvidt, er 17+6 idag. Men for det meste er det bevegelse som ikke kjennes av andre eller vises. Og de gangene det er kraftigere stopper det alltid om storesøster vil kjenne:hilarious:
 
Har også kjent bevegelse siden uke 13-14 og både jeg gog barnefar har kjent bevegelse utenpå. Har litt polstring på magen, så bevegelsene vises ikke så godt enda, men har sett antydninger. Er i uke 20 nå.
 
Uke 19 nå og kjenner fremdeles bare små knips innvendig, selv om morkaka er godt plasser bak mot ryggen. Men er førstegangs, så kan være derfor : )
Hei Marthhee:) Så godt å se at det går bra med lille i magen din!
 
Så bevegelse utenpå magen da jeg var 16+0. Er 16+4 i dag, og hver kveld ligger samboeren med hånden på magen, og kjenner de søte, små sparkene.
 
Ja begge forrige svangerskap så jeg tidlig bevegelse utenpå. Denne gangen er morkaka foran så lite :( blir litt trist av det!
Hadde morkaken foran sist gang og ja, kjente ikke så mye. Nå har jeg forliggende og kjenner masse. Rart at det er så forskjell. Leste du hadde begynt å kjenne noe nå. koselig ❤️
 
Uke 20 her kjenner ikke mye , små knips innimellom er 3 gangs
 
Back
Topp