Bevegelse??

xmissx

Flørter med forumet
Noen som kjenner bevegelser ?er straks uke 13 og vet det er tidlig men sverger når jeg ligger strak på sofaen nå at jeg kjenner noe xp er 3 gangs

Har selv de siste dagene lagt merke til en type bobling. Er samme boblingen jeg hadde med første man i uke 18. Er nå 13+4 [emoji5]

Kjent noe en gang, mens vi satt i bilen for en uke siden. Ingenting siden [emoji14]

Har kjent en liten stund nå [emoji173]️ 12+5 idag [emoji5]

Jeg er sikker på jeg kjente noe hin dagen, men ikke kjent noe siden, men er bare 14 uker i dag og førstegangsgravid.

Ja, et par uker. Det startet 13+0 [emoji4] Ikke like mye hver dag, og hoppet over noen dager også. Nå kjenner jeg vel hver dag. Det er så deilig [emoji1] Er andregangs, og kjente fra 16+3 med nr 1.

Kjenner også og er 14+1 i dag [emoji173] har kjent det et par uker og er annengangs. Sånne små plopp [emoji7]

Har kjent fra ca uke 12. Små kiling, bobling. Kjenner nå noe så og se hver dag [emoji4] er uke 14 nå [emoji4]

Har kjent noe de siste dagene, er uke 13 (12+0) i dag...men tar neg i å tenke at det er tarmene...

Jeg kjenner også noe. Er 14+2 nå :) Kjente det første gang i uke 11, men da fikk jeg meg ikke helt til å tro at det var babyen. Føles som små stryk eller kilinger. Kjenner ikke hver dag enda, men blir alltid glad når den lille melder fra at den er der :)

Tydelig i uke 15 første gang, og 13 andre gang. Denne gangen kjenner jeg ikke noe enda (14 uker), men morkaka ligger visst på fremre vegg, og da kan det være litt vanskeligere å kjenne i følge jm.

Kjenner daglig at det kjiler på innsiden. Er 4 gangs, så var ikke veldig tvil. For å være helt sikker så tok jeg doppleren over og da smeller det i doppleren når han sparker samtidig som det kjiler. :)

Kjente noe 14+3 og 14+6, nå er eg 15+4, venter enda i spenning på mer [emoji4] førstegangs da, så kan være noe anna eg kjente og, men det kom så plutselig da eg kjørte bil -eg satt helt stille, heller ikke bevegelse i jakka mi tror eg....

Back
Topp