Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, et par uker. Det startet 13+0 [emoji4] Ikke like mye hver dag, og hoppet over noen dager også. Nå kjenner jeg vel hver dag. Det er så deilig [emoji1] Er andregangs, og kjente fra 16+3 med nr 1.
Jeg kjenner også noe. Er 14+2 nå Kjente det første gang i uke 11, men da fikk jeg meg ikke helt til å tro at det var babyen. Føles som små stryk eller kilinger. Kjenner ikke hver dag enda, men blir alltid glad når den lille melder fra at den er der
Tydelig i uke 15 første gang, og 13 andre gang. Denne gangen kjenner jeg ikke noe enda (14 uker), men morkaka ligger visst på fremre vegg, og da kan det være litt vanskeligere å kjenne i følge jm.
Kjenner daglig at det kjiler på innsiden. Er 4 gangs, så var ikke veldig tvil. For å være helt sikker så tok jeg doppleren over og da smeller det i doppleren når han sparker samtidig som det kjiler.
Kjente noe 14+3 og 14+6, nå er eg 15+4, venter enda i spenning på mer [emoji4] førstegangs da, så kan være noe anna eg kjente og, men det kom så plutselig da eg kjørte bil -eg satt helt stille, heller ikke bevegelse i jakka mi tror eg....