Bevegelse

Aner ikke hva det er egentlig, men er som skikkelig leamus/bobler på venstre side :)

Forrige svangerskap sleit jeg mye med lite bevegelse. Hadde forranliggende morkake og godt med polstring rundt magen. Polstringen er der fortsatt, men jeg håper å slippe forranliggende morkake denne gangen. Har kjent litt leamus tidligere, men nå kjenner jeg ingenting - bare tenker på den lille skatten på 6 cm som ligger å koser seg inni der :)

Jeg tør nesten ikke si det til noen, er i uke 14 nå, og virker så tidlig å kjenne noe. Men de siste dagene har jeg kjent stryk og bobler litt på venstre side. Også jeg som ikke har begynt å kjenne etter ein gang :eek: er førstegangsgravid og ville tro det var veldig tidlig å kjenne noe?!

Men hvordan skal/kan d kjennes ut når d er baby å ikke bare luft i tarmen :p har hatt en del bobbler/leamus i venstre side de 2 siste dagene..D er kanskje aaalt for tidlig for meg å kjenne siden jeg bare er 11 + ?

Kjenner også bobler på venstre side. Har vært mye plaget med magen tidligere, så jeg er helt sikker på at det ikke er luft. Så jeg tror at det er bevegelse fra babyen jeg kjenner. Var på ul her om dagen og da var babyen veldig aktiv. Er 13+6 i dag.

Har er liten sommerfugl/kribling i magen som jeg kjenner noen ganger om kvelden. Første gang jeg var helt sikker på at det var knøttet var søndag kveld. Er førstegangs og er 14 i dag :)

Jeg tør nesten ikke si det til noen, er i uke 14 nå, og virker så tidlig å kjenne noe. Men de siste dagene har jeg kjent stryk og bobler litt på venstre side. Også jeg som ikke har begynt å kjenne etter ein gang :eek: er førstegangsgravid og ville tro det var veldig tidlig å kjenne noe?!
Det er tidlig, men det kan godt være babyen du kjenner. Da jeg var førstegangs, kjente jeg noe rart allerede i uke 13-14. Tenkte også at det måtte være alt for tidig til at det kunne være babyen, men så var jeg på UL i uke 15, og da så jeg jo bevegelser på skjermen akkurat samtidig som jeg kjente dette "rare", og da var det ingen tvil lenger om at det jeg kjente var babyen <3

Kjente mye på denne tiden sist og tenkte litt over det. Så var jeg på tul i går og har forannliggende morkake og den demper litt. Har ikke hatt det de to andre gangene ;)

Back
Topp