Bevegelse

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Var på TUL i dag (9+2) og fikk se et lite dunkende hjerte. Leser at mange av dere får se både sprellende armer og bein, men bortsett fra det dunkende hjerte lå lille helt stille. Flere med samme erfaring? Når så du evt. bevegelse første gang?

Det skjedde bare plutselig at den lille rørte på ene armen sin(9+4). Og det var absolutt ikke hele tiden. Må si jeg hadde nok bare flaks :-) Du trenger nok ikke være bekymret,for det er jo akkurat rundt de tider at de begynner så smått å røre på seg :-)

Hadde også tul uke 9, ingen bevegelse. Kun hjerte aktivitet så vi. Ikke bekymre deg ;)

Jeg hadde ul I uke 14 sist jeg var gravid og selv da var fosteret helt rolig. De sover utrolig mye vet du :)

Så kjekt;) noen er roligere enn andre, men blir nok mer:)

Var på tul 9+2 og mini dansa både salsa og brakedance samtidig. Men gyn var veldig nøye på å forklare at det kommer veldig ann på tidspunktet, barnet er mye i ro på den tida ifølge han.

Jeg var også heldig på tul, men var i uke 11+2, spiren sprellet og turnet inni der, kjekt å se at det nevromuskulære systemet virker bra :)

Men det er sant, de ligger mye i ro også!

Back
Topp