Bevegelse

Bittelille stjerne

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Hvor mye bevegelse var det i starten hos dere som har kjent det? Var det hver dag i starten eller gikk det lang tid mellom hver gang? :)

Har kjent litt et oar ganger, og nå er det vel ca en uke siden sist.

Jeg er så usikker på om jeg kjente noe forrige uke.. var akkurat som det kilte litt nederst i magen :D men kan jo ha vært noe annet. Er så vanskelig når man ikke vet hvordan det skal kjennes ut

Synes jeg kjenner noen bittesmå spark/bevegelser noen ganger om dagen. Gleder meg til det ikke er noen tvil om hva det er der :)

her kjenner jeg det av og til, men det går fort noen dager i mellom og det er ikke mye om gangen, men noen små bevegelser som jeg akkurat rekker å reagere på før de er over. Natt til søndag derimot våkna jeg til mini som våkna i senga si, ogj eg lå våken litt etterpå. Da var det masse (i den forstand man kan si masse så tidlig i svangerskapet) bevegelser nedi der :p Men har ikkje kjent noe siden :) er 14+4 i dag :)

Kjenner litt innimellom, ikke hver dag. Både kjente og så bevegelsene i dag på ul, ikke rart jeg kjenner litt med en slik sprellebaby inni meg. Men 5 barnet og da, så vet jo hva jeg skal kjenne etter. :)

Allerede?? :O Hvilken uke er dere i?
15 uker i morgen. Er tredje gangs, så vet hva jeg skal kjenne etter. Meeen det skal sies att noen ganger tror jeg jeg kjenner, men så kjenner jeg det er luft på vei;) men når jeg kjenner bebien så ligger jeg og konsentrere r meg på å kjenne. Men dette er bare siste dagene jeg begynner å føle noe.

Jeg mener at den siste uken har jeg kjent noe mer enn fantomspark en ukes tid ig det er ikke mer en små plopp/ dult i ny og ned, ikke hver dag :) er 15 uker til fredag :)

Mener at jeg kjenner noe. Var sånn her det var i starten med førstemann.

Jeg kjenner ingenting, men er bare 13+1 :) Gleder meg til jeg kjenner om noen uker :D

Back
Topp