Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjenner bare mer og mer bevegelse om dagen det er så deilig og både se og kjenne på spark og bevegelser førstemann var veldig aktiv, men andremann var nesten ikke aktiv i det hele tatt. Kan virke som denne blir aktiv flere som merker mye hver dag nå?
Her er det voldsomt mye liv her og ❤. Forrige gang kjente jeg ikke så mye for da hadde jeg morkaken foran, men han var visst også aktiv i magen. Hvertfall på ul
Kjenner ikke mye liv, med mindre jeg ligger på ryggen/halvveis sitter i sofaen. Kjenner tydelige små dult da, og det er jo så koselig i en ellers hektisk hverdag..
Vel kjente mer før, morkaka har plassert seg midt på magen og kjenner derfor bedre på sidene, jeg som håpte at det ikke skulle skje denne gangen siden det var sånn sist og vanskelig å merke bevegelser
Kjenner ganske mye bevegelse jeg også! Men jeg har morkaka på magen, så jeg kjenner det bare langt nede eller ute på siden. Heldigvis romsterer hun mye langt ned
Kjenner litt, og har kjent det siden uke 10-11, men det er fortsatt litt små dult kun i ny og ne, så jeg gleder meg til det blir litt mere action. Ah, og snakker om sola, der kom det er lite dult ❤ Herlig å kjenne :-D ❤
Kjenner godt bevegelsene og med jevne mellomrom, kjempekoselig! Betryggende å kjenne at det er liv Samboer har også kjent gjennom magen, det var ekstra stas
Begynte å kjenne kiling nede til høyre og oppe til venstre rundt uke 17, veldig koselig Begge har vært aktive på UL tidligere (sist i uke 15), så det er godt å kjenne at de fremdeles er i aktivitet inni der! Håper det blir tydeligere spark snart, og at det ikke er så lenge til mannen kjenner spark på magen også. Hver gang jeg sier at jeg kjenner aktivitet legger han hendene på magen stakkar, han har så lyst til å kjenne noe!
Kjente sporadisk sprelling fra uke 12-13, tydelige dult fra 15-16 som brått ble til kraftige spark rundt uke 19 Jeg kjente det førtste gang på utsiden 19+4, pappan på selveste 17. mai (21+0)
Jeg syns denne er rimelig aktiv, men jeg har jo ingen å sammenlikne med. Den lille rebellen liker å bruke blæra som trampoline for tiden, haha!