Bevegelse

mkrago

Elsker forumet
Jeg har hatt store vansker med å "akseptere"/takle/glede meg over denne graviditen. Jeg hadde er kjempe tung graviditet med storebror, tøff fødsel og til å begynne med en vanskelig barselstid. Jeg har vel egentlig kjent liv i flere uker, men pga tul i uke 15 der jeg fikk beskjed om at morkaka lå foran har jeg ikke klart å stole på dette. Men etter OUL i går KJENNER jeg det virkelig. Jeg klarer å akseptere at det er en lillebror inne i magen min som turner rundt. At alle dultene og rare følelsen i magen faktisk er en liten frisk gutt som sparker og sier hei. Jeg er fortsatt like redd og gruer meg like mye, men jeg begynner endelig å få litt følelse av hva premieren i andre enden er.

Storebror var så aktiv at han snudde seg fra å ligge på høye til venstre side og tilbake igjen mellom overtidskontrollene. Så jeg regner med ganske ømm mage de neste månedene.
 
Jeg har hatt store vansker med å "akseptere"/takle/glede meg over denne graviditen. Jeg hadde er kjempe tung graviditet med storebror, tøff fødsel og til å begynne med en vanskelig barselstid. Jeg har vel egentlig kjent liv i flere uker, men pga tul i uke 15 der jeg fikk beskjed om at morkaka lå foran har jeg ikke klart å stole på dette. Men etter OUL i går KJENNER jeg det virkelig. Jeg klarer å akseptere at det er en lillebror inne i magen min som turner rundt. At alle dultene og rare følelsen i magen faktisk er en liten frisk gutt som sparker og sier hei. Jeg er fortsatt like redd og gruer meg like mye, men jeg begynner endelig å få litt følelse av hva premieren i andre enden er.

Storebror var så aktiv at han snudde seg fra å ligge på høye til venstre side og tilbake igjen mellom overtidskontrollene. Så jeg regner med ganske ømm mage de neste månedene.

Så godt at du kanskje gleder deg mer fremover :)
 
Med en slik negativ erfaring fra før kan jeg forstå utgangspunktet ditt. Håper det snur for deg! Du skal vite at selv planlagte svangerskap ofte er en vanskelig og tung tid for mange! Men de gjør det for en grunn :) og in the end er det verdt det! Hold hodet oppe, så går det seg til. Gjerne dette svangerskapet kan gi deg gode erfaringer? :)
 
Jeg hadde er tungt svangerskap sist, men resten gikk som en lek. Barselpermisjon synes jeg var kjedelig og veldig lang. Samt bekymring om jeg vil gå meg jobb eller ikke...

Jeg synes det er rart med bevegelser og tenker mye på om dette virkelig var det rette tidspunktet til å få nr 2...også denne gangen går jeg med bekymrer meg om jeg vil få jobb igjen og en ganske dårlig økonomi denne permisjonen som setter begrensninger.

Jeg håper du får en bedre opplevelse denne gangen, heldigvis har du mer erfaring denne gangen :)
 
Back
Topp