Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter uke 24 skal du ringe direkte til føden dersom det er roligere i magen. Du trenger ingen henvisning fra jordmor. Ring heller en gang for mye enn for liteHvordan er det å ringe fødeavd når man ikke er henvist dit enda? Kan man ringe likevell? Kan prøve jordmor på helsestasjonen imorgen å håpe hun er blitt frisk til da.. Ellers håper jeg de kanskje kan gi meg et svar på hva eller hvordan jeg skal gjøre det..
Her får man ingen henvisning til fødeavdelingen. Man ringer bare når det er noe, og spesielt om man er bekymra. Det spiller heller ingen rolle om man er nødt til å ringe til fødeavdelingen et annet sted enn der man skal føde, hvis man er på reise f.eks. Man tas inn til kontroll og får hjelp ved behov uansett.Hvordan er det å ringe fødeavd når man ikke er henvist dit enda? Kan man ringe likevell? Kan prøve jordmor på helsestasjonen imorgen å håpe hun er blitt frisk til da.. Ellers håper jeg de kanskje kan gi meg et svar på hva eller hvordan jeg skal gjøre det..