Bevegelse

Lenva

Betatt av forumet
Fikk et spørsmål fra ei gravid venninde om jeg hadde noen spesielle bevegelser som kan minne litt om leamus til tider bare litt mer merkbare osv. Hva er egentlig den bevegelsen for noe?? Noen som veit? :)

Kan det være hikking hun mener? :) Den gir i alle fall en leamusfølelse :)

Når han tisser (hvertfall det jeg har blitt fortalt at han gjør) føles litt som kraftig leamus, synes jeg:-P Hikkingen blir mer "rytmisk" enn det andre her:-)

Hikkinga til mageboeren her er rytmisk ja.. :-) minner ikke om leamus det nei :-P

Jeg syns ikke det minner om hikking, er noe anna bevegelse, men lurer på hva som gjør det. :) høre med jm på mandag viss jeg husker og høre om de vet hva det er, av ren nysgjerrighet. :)

Mini i magen her har noen bevegelser som minner om kramper/leamus. Kraftige og veldig hurtige bevegelser. Var inne på sjekk på sykehuset, alt normalt og de kunne ikke si hva det var. Jm på kontroll dagen etterpå fortalte at det var noen babyer som hadde slik bevegelser i magen, men når de undersøkte med både ulyralyd og overvåking så fant de ingen årsak eller noe mistenkelig. Og babyene ble født helt friske. Så er visst bare noen som gjør sånt :) så jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg :) hun i magen har også normale bevegelser og hikkebevegelser, så alt tilsier at det er bra inni der :)

Eg kjenne nåke leamus greier stadigvekk, kan umulig være urinering då det er nede der hode ligger.. Veldig morsom bevegelse :)

Jeg kjenner også bevegelser som faktisk kan beskrives litt som leamus. Har lurt fryktelig på hva det kan være og har lurt på om hun har korte krampeanfall der inne eller noe. Godt å lese flere har det samme, egentlig :rolleyes:

Jeg kjenner også denne type bevegelse. Føles nesten som hun hyperventilerer :P

Kjent det jeg også, stakkar virker som han har anfall der inne, men et vanlige bevegelser også så ikke blitt bekymret. ☺️

Må virkelig høre med jordmor neste gang hva det er. :P (viss jeg husker) vært gøy å vist hva det kommer av. :) hvertfall ettersom det er så mange som merker det men ingen vet hva det er. :)

Back
Topp