Bevegelse!!

Augustbarn-83

Flørter med forumet
I dag kjente jeg ordentlig bevegelse i magen :) Det var liksom som små "bobler", men på samme plass! Noe annet enn luftbobler, for de er jeg meget godt kjent med :p Er 18+0 i dag.
Har kjent noe lignende 1 gang tidligere, men det var bare én "boble" så jeg var usikker på hva det var. Men nå var det ingen tvil! :-D
Spennende å begynne og kjenne noe i stedet for å bare vokse... :)

Nyt det!!:D så koselig å merke livet i magen!:)

Første gang jeg kjente noe også denne uken. Men har bare kjent noe to dager, så så det gikk litt tid i mellom. Gleder meg til å kjenne liv hele tiden :-)

I dag kjente jeg ordentlig bevegelse i magen :) Det var liksom som små "bobler", men på samme plass! Noe annet enn luftbobler, for de er jeg meget godt kjent med :p Er 18+0 i dag.
Har kjent noe lignende 1 gang tidligere, men det var bare én "boble" så jeg var usikker på hva det var. Men nå var det ingen tvil! :-D
Spennende å begynne og kjenne noe i stedet for å bare vokse... :)

Så gøy å kjenne liv!! Det må jo være det som er noe sv det gøyeste med å gå gravid! Og ikke minst motiverende ved tider man er lei av å være gravid ! :). Nyt bevegelsene:)

Føler det er som en ny milepæl dette også :) Nå er det bare å telle ned til Oul for å se hvordan ståa er med den lille, og ikke minst få vite hvilket kjønn vi venter! :):)

Så stas :) Gleder meg til jeg også kan kjenne bevegelser :D

Back
Topp