Bevegelse?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Har i 3 dager nå kjent litt sånn boble aktig følelse i magen. Fint mulig det bare er luftbobler altså, for er bare 11+0! Men kjenner litt på håpet at jeg ønsker det er bebis :D For har jo født før, og da er visst vanlig å kjenne det tidligere :)

Dere som har kjent det tidlig. Hvor tidlig har dere kjent bevegelse?

Tidligere ja, men fag-kilder mener likevel at vi ikke kan kjenne noe så tidlig, selv om det er nok av dem på nett som vet at det var babyen de kjente. (men det er jo nok av dem som kjente at de ble gravide også, og hadde sterke symptomer fra 1 dpo, så at noen VET at de kjente noe betyr ikke at det er fysisk mulig...)

Jeg er tredjegangs, første kjente jeg ikke før etter oul, og da kjente vi det utvendig også. Andre kjente jeg dør, men ikke før sånn rundt uke 15 eller deromkring tror jeg. Finne gamle dagboka mi og sjekke, kanskje?

Jepp, bv sin sånne terminoversikt mente jeg skulle kjenne liv fra 23.9, jeg kjente tydelig 8.9 og hadde da kjent "noe" i dagene før, det var uke 15.

Jeg er 14 uker i morgen, så det nærmer seg!!! Jeg kjenner noe som kiler, som det jeg kjente dengang , men det kiler også lenger oppe og ute på siden enn hvor livmoren er, så det er ikke baby, selv hvor mye jeg vil.

Kjente bevegelser fra 12 uker sist. Nå kjenner jeg at fosteret trykker på livmorveggen. Men ikke bevegelser. og vi er jo like langt på vei så :)

Back
Topp