Bevegelse

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Jeg bare lurer.. jeg var hos jm på kontroll istad, hun tok da også ul av lille siden jeg sa det hadde vært lite liv igår og idag, og hun sa alt var bra med lille.. men da lurer jeg.. siden jeg har enda ikke kjent en eneste bevegelse fra lille idag, men jeg så jo hjertet banke på ul.. burde jeg være bekymra for at jeg ikke har kjent no bevegelse?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jeg synes ikke du skal være bekymret. Hadde det vært noe galt så hadde jordmor sikkert sett det.
Det er ikke uvanlig at de er rolige nå mot slutten, de har jo så liten plass og kan knapt røre på seg :D
Prøv å drikke et glass med kalt drikke( helst noe søtt) også kan du legge deg ned å kjenne etter bevegelse :)

Prinsen ventes 06.08.13

jm sa til meg istad at jeg skal kjenne like mye bevegelse hver eneste dag, selvom det var på slutten.. har drukket kald brus, spist is, liggi på sofaen å slappa av, men ingen bevegelse

Synes ikke du er hysterisk om du tar en tlf til føden for å høre med de. Man skal ikke gå rundt å være bekymret heller, selv om alt sikkert er helt fint ;) Men når det er sånn at man skal kjenne like mye liv hver dag, og man ikke har gjort det og det ikke hjelper å drikke kald og søt drikke, ja da har man lov å ringe føden spør du meg. Skal være lav terskel for sånt nå på slutten.

Synes ikke du er hysterisk om du tar en tlf til føden for å høre med de. Man skal ikke gå rundt å være bekymret heller, selv om alt sikkert er helt fint ;) Men når det er sånn at man skal kjenne like mye liv hver dag, og man ikke har gjort det og det ikke hjelper å drikke kald og søt drikke, ja da har man lov å ringe føden spør du meg. Skal være lav terskel for sånt nå på slutten.

Ringte inn :) fikk beskjed om å komme med en gang, de sa alt sikkert var fint, men heller en bomtur for mye enn for lite :) sitter å vemter på legen nå :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Bra du fikk komme inn så kjapt :).

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp