Bevegelse

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Hvordan er bevegelse til babyene i magen nå? Mer romstering eller kjenner dere fortsatt mye spark?

Romstering!!!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Romstering:)

Romestrering og åling nå ja ♥

♥ Termin 10 juli ♥

Er iallefall ikke noe spark! Eller... han stanger mot konemor - som sikkert har svulmet opp :p fantastisk deilig følelse. ..NOT
Ellers går det i romstering. Klarer ikke å gjenkjenne kroppsdelene, men han er nå i det minste aktiv.

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Masse bevegelse! :) Hodet stikker ut i "spenn" til enhver tid.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Masse bevegelser men lite spark, mer som åling og romstering. Føler meg som hun i Alien-filmene når jeg ser kroppsdeler som beveger seg fram og tilbake, og noen ganger utover slik at magen får en skikkelig kul. Nå er det også bevegelser over hele magen på en gang, jeg har ofte en fot helt ute øverst på min høyre side samtidig som jeg kjenner en arm (?) helt nede på min venstre side.

Romstering og av og til dytting mot ribbeinene/ eller under ribbeina.
Han har vært litt roligere nå i ca 2-3 dager. Er dette vanlig?

For det meste romstering, men kan enda komme et og annet spark :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Masse romstering! :) Som en liten alien inni der. Han dytter ut noe hardt på sidene innimellom. Tror kanskje det må være helene/føttene hans.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Romstering og av og til dytting mot ribbeinene/ eller under ribbeina.
Han har vært litt roligere nå i ca 2-3 dager. Er dette vanlig?
Er det ikke slik at de roer seg ned sånn rett før fødsel?
Hvis du er bekymret så anbefaler jeg isvann/mat, evt ringe føden. Bør ikke ta noen unødige sjanser...

Hvis du er bekymret så anbefaler jeg isvann/mat, evt ringe føden. Bør ikke ta noen unødige sjanser...

Skal ringe etter at vi har vært og spist. Jeg kjenner han jo så jeg vet jo at han er der, men om de vil at vi skal komme inn skal jeg kaste i meg noe mat først. Spiste masse is i går. 10 små Mr. freeze for å være nøyaktig og han drev jo å dyttet men ble ikke ''hyper'' som før.

Jeg kjenner mest at han spenner seg litt ut, at fua stikker ut litt høyt i magen, også er det mye romstrering og åling.
Kjenner ikke så ofte ett tydelig spark mer, men beina ligger jo litt bakover i ryggen så er jo derfor. ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Får stikke inn å sjekke det da. Ringte nå. Ingen grunn til å bekymre seg for det har jo ikke vært helt stille, men greit å sjekke det opp... Får sende meg lykkeønskinger.. :)

Kjenner mest romstering og at hodet vrir seg nede i bekkenet:) Noen ganger treffer han en nerve i ryggen, det er utrolig ubehagelig, kjennes ut som elektriske støt i hofta og jeg rykker til...

Back
Topp