Bevegelse

roni

Betatt av forumet
Lurer på en ting i forhold til bevegelse igjen...skal man bli bekymret når d er vesentlig mindre bevegelse fra babyen eller bare hvis man ikke kjenner bevegelse i d hele tatt??de to siste dagene har d vært mye mindre aktivitet i magen min...

Ja- ring føden!

Mange barn blir betydelig roligere få dager før de kommer også, men det er vel litt tidlig ennå;)

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ringt jordmor/lege og fått tatt en ultralyd for å få sjekket at alt står bra til og at babyen har det bra i magen. Det skal ikke være mindre bevegelser.

Heller en telefon for mye enn en for lite hvis det er endring i mønsteret :-)

Ta kontakt du! Jeg nevnte jo for jordmor på forrige møte at jeg hadde merka litt mindre liv de to siste dagene og da var det bare rett på sykehuset med en gang. Alt var jo i sin skjønneste orden, men da har du fått det bekrefta og slipper å undre deg lengre :)

Man skal ha lav terskel for å ringe jordmor eller føden når det gjelder sånt, håper du har ringt og at alt er ok!

Ble sendt på Ullevål med en gang med første gang da det plutselig var endring i bevegelses mønster. Det var rett før termin og alt vr bra, gutten kom få dager senere- ofte de gjør det sa de;kr

Har vært hos lege og tatt ultralyd og alt stod bra til med lille:)fikk beskjed om at d kunne bli litt mindre bevegelser fordi han begynte å få mindre plass:)jeg er ei lita dame på 1,54 så ikke så stor plass hos meg:)
;)

Har vært hos lege og tatt ultralyd og alt stod bra til med lille:)fikk beskjed om at d kunne bli litt mindre bevegelser fordi han begynte å få mindre plass:)jeg er ei lita dame på 1,54 så ikke så stor plass hos meg:)

Så fint at alt var bra :-)

Jeg ville ringt føden om du merker mindre bevegelser enn du pleier.
De blir jo litt roligere når det blir mindre plass å bevege seg på, men skulle tro at den fortsatt har nok plass å boltre seg på. Ble det plutselig, eller gradvis mindre bevegelser?Hvilken uke er du i?
Ring føden. Det er bedre enn å bekymre seg! :-)

Det var da enda godt å høre :)

Godt å høre at du fikk en sjekk, og at alt var bra. :)

Back
Topp