Bevegelse

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Var ganske sikker på at eg kjente den lille bevege seg når eg var på ord. ul (veke 15+0), og dei gangene eg kjente noko sa eg ifra of jordmor sa at "ja, no sprella den godt!"! Ikveld har eg kjent det fleire gange. Gleda meg til det blir sterkare <3

Ja det er fantastisk ! Jeg har også kjent det noen ganger, gleder meg også til det blir mer :)

Her fikk jeg et bittelite karatespark i dag. Snakket med mannen på telefonen her en dag og plutselig skvetter jeg til å begynner å le, for det er så rar følelse med de små sparkene.

jeg er 15+1 og har kjent  liv i litt over en uke. Med forrige kjente jeg det første sparket i begynnelsen av uke 17 emoticon

heldige!! Kjente spark i uke 16 sist og denne gang ligger morkaka på fremsiden så fikk beskjed om at d kunne ta litt lenger tid før jeg kjente noe denne gang.. Håper ikke d:-)

Jeg har kjent bevegelser daglig fra uke 10/11(litt usikker termin). Dette er mitt 4 svangerskap, og forrige gang kjente jeg det daglig fra uke 12.

Så deilig:) Gleder meg til spark!

Ganske sikker på at jeg kjente noe bevege seg der inne ista da jeg lå i sengen og slappet av... :) 
Det er koselig å ha kommet til dette stadiet, det er jo nå vi litt etter litt kan begynne å bli kjent med den lille! 

Da vesla var i magen toklet jeg henne som: aktiv men snill. Hun bevegde seg veldig masse men sparket ikke så ille at jeg fikk vondt. Noen ganger kilte jeg henne på føttene gjennom magen og hun trakk den raskt til seg, sakte kom den tilbake, jeg kilte, og den forsvant igjen... Jeg tolket det som at hun er kilen... 
De nøyaktig samme tingene gjør hun da jeg kiler under føttene hennes nå også <3 og som jeg mente allerede fra hun var i magen er hun aktiv men snill :) 

Spent på hva for en liten en som ligger der inne og hviler seg nå.. 

Jeg har begynt å kjenne det så smått nå, ikke til å ta feil av <3

Back
Topp