Bevegelse på slutten

Bkno5118182

Flørter med forumet
Hei dere,
Hvordan er bevegelsene i magen til deres håpefulle nå? :-)
Jeg er forøvrig 37+5, og synes bevegelsene er mer glidende enn før. Ikke like mange "spark", men mer at jeg kjenner beina strekker seg godt ut istedenfor.
Vil gjerne høre deres erfaringer, mindre, mer, eller hva? :-)

Bevegelsene er bare annerledes. Før var det både uventede spark og jevne bevegelser. Nå er det bare sakte, men sterke forsøk på å snu/strekke seg/ komme ut gjennom huden:)

Signerer det som allerede er skrevet. Her er det roligere og mer glidende bevegelser. Mer dulting og strekking fremfor spark.

Da virker det som vi stort sett har det på samme måte :-)
HE-RRE-GUD nå er det ikke lenge igjen. Jeg sprekker av spenning. Aner ikke hva man går til :-)
Blir spennende å høre hvordan det går for alle!! :-)

En god variasjon mellom glidende og impulsive dytt/ spark. Ho her blir nok en karate kid [emoji23]

Nå gikk ikke jeg så lenge denne gangen, men med førstemann var det som dere skriver glidende bevegelser, strekking av bein og armer og til tider virket det som hun forsøkte å komme seg ut gjennom magen. Husker vi kalte henne utbryterprinsessen. Når man tror de ikke kan dytte lenger ut før magen revner, så har de fortsatt litt mer på lur.

Signerer alle over :D
Mer glidende bevegelser. Men de er mange i løpet av dagen. Synes det virker som han er mer våken eller ligger og strekker seg, enn han gjorde før. Også hikker han en million ganger i løpet av døgnet, og det synes jeg er skikkelig ubehagelig o_O
I helga virket det slm han prøvde å bryte seg ut av magen, gjennom huden! Det var ganske vondt.

Back
Topp