Bevegelse og spark

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg bare elsker de herlige livstegnene fra lillejenta vår ❤️❤️ har for første gang kjent henne lenger opp enn nede ved skambeinet idag, og kjente både der nede og lengre opp på høyre side samtidig en gang så tenker hun ligger på tvers den veien jeg kjente ❤️ å sambo kjente bevegelse imorges også ❤️
Jeg er så forelska at jeg tror jeg dåner!!!!!!!

Jeg blir glad bare av å lese det du skriver :)

Det er så herlig å ligge å bare kjenne på dult og spark fra den lille, jeg våknet alt for tidlig i dag og lå i en time å bare koste meg med å kjenne liv :Heartpink

❤️ Guuuuri, så fantastisk! Kjenner jeg gleder meg til å begynne å kjenne noe ❤️

Jeg gleder meg også til å kjenne mere liv. Kjenner litt av og til, men ikke mye. Kjenner dere best når dere ligger på ryggen?

Jeg gleder meg også til å kjenne mere liv. Kjenner litt av og til, men ikke mye. Kjenner dere best når dere ligger på ryggen?

Ja kjenner veldig godt på ryggen ja, er nå idag at jeg har kjent det sittende også :)

Åh blir glad bare av å høre det! Det er en såå god følelse når den lille gir liv fra seg :-D
Kjenner best på ryggen ja, men tror det er mest fordi den er mest aktiv når jeg ligger.. har også kjent når jeg sitter i ro ;-)

Jeg satt å snakka med mamma i tlf i stad, og slengte ene beinet oppå kjøkkenbordet - DA ble det liv i magan, gitt! :-P Litt rar stilling å kjenne noe i syntes jeg, men lille var veldig aktiv da jeg satt sånn:D

Jeg satt å snakka med mamma i tlf i stad, og slengte ene beinet oppå kjøkkenbordet - DA ble det liv i magan, gitt! :-P Litt rar stilling å kjenne noe i syntes jeg, men lille var veldig aktiv da jeg satt sånn:D

Hehe så søt ❤️ her blir det veldig rabalder hvis jeg sitter foroverlent:p det godtaes ikke uten å varsle ifra hardt nei :p

Back
Topp