Bevegelse og spark.

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er alt "begagelig"? :P

Veldig koselig med masse bevegelse og spark hver dag, men lillemann har flyttet på seg til en lite kjekk plass. Før kjente jeg spark og bevegelse midt i magen og jeg så magen bevege seg. Slik er det ikke nå lenger. Nå er det bare "innvendig" spark ned mot sidene eller midten. Presser mot blære, underliv og alt som er der nede. Smådytt er ok, men mange er kraftige og skikkelige ubehagelige :D :P

Enn med dere? Bare herlige spark eller er det ikke alt som føles så behagelig? :P

I følge jordmora mi er det ingen som kjenner ubehagelige bevegelser.. Så hun så bare rart på meg når jeg fortalte at det faktisk gjorde vondt innimellom :/

I følge jordmora mi er det ingen som kjenner ubehagelige bevegelser.. Så hun så bare rart på meg når jeg fortalte at det faktisk gjorde vondt innimellom :/

Da har hun sikkert ikke barn selv :p

Sa hun det altså? :O Tro meg, jeg er glad for hvert eneste spark og bevegelse, men langt i fra alle av dem er "behagelige". Trykker ned mot hele systemet der nede! :p

Da har hun sikkert ikke barn selv :p

Sa hun det altså? :O Tro meg, jeg er glad for hvert eneste spark og bevegelse, men langt i fra alle av dem er "behagelige". Trykker ned mot hele systemet der nede! :p

Haha, tviler på det ja ;)

"Er da ingen som får vondt av litt babyspark, så det er bare tull" sa hun.. Syns nå det gjorde rett og slett vondt på slutten med vesla hvertfall. Kjennes jo ut som om de prøver å sparke hull på magen mot slutten! :eek:

Haha, tviler på det ja ;)

"Er da ingen som får vondt av litt babyspark, så det er bare tull" sa hun.. Syns nå det gjorde rett og slett vondt på slutten med vesla hvertfall. Kjennes jo ut som om de prøver å sparke hull på magen mot slutten! :eek:

Hørtes ut som ho ikke har barn iallfall! :p

Tja... Jeg har fått avrevne muskelfiber i magen av spark og at rusket vokser, så at det ikke til tider gjør vondt er vel ikke heeeelt sant :)

Hørtes ut som ho ikke har barn iallfall! :p

Ja.. Syns det er dårlig gjort at eneste andre jordmora i kommunen gikk av med perm pga svangerskap etter andre gangen jeg var hos henne o_O Det rare er vel at akkurat det samme skjedde for 3 år siden med vesla! - Samme jordmor også :p

Hehe, jeg synes det noen ganger er litt ekkelt og ubehagelig ja! Det er kult og nydelig at jeg kan kjenne spark og vite at han har det bra! Men det er ett lite menneske i magen min, og det synes jeg er litt rart :-P

Ja.. Syns det er dårlig gjort at eneste andre jordmora i kommunen gikk av med perm pga svangerskap etter andre gangen jeg var hos henne o_O Det rare er vel at akkurat det samme skjedde for 3 år siden med vesla! - Samme jordmor også :p

Hahah :p Dere planlegger barn samtidig. Om det blir noe neste gang så får du spørre ho om ho har tenkt og lage fler, for da venter du! ;p

Det er ikke behagelig når hun sparker/beveger seg under ribbeina.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Syns det er ekkelt når han sparker veldig nedover og når han treffer blæra.. Ikke vondt, men gir en ekkel følelse.. Men er jo likevel glad for at han gjør det :D

Har ikkje begynt å få vondt av spark og bevegelser, men husker med storebror så kunne eg ikkje sitte for då sparka han sånn.. lillebror ligger i tverr leie så kun en hånd som funker i ribbeina forløpelig:p ellers må eg si det er ganske ubehaglig når det kjennes ut som det blir pressa noe ut mellom beina mine:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Det meste er koselig, men noen ganger kommer h*n borti noe som gjør at jeg blir kvaaaaaaaaaaaalm... :P

Ja, jeg får spark rett nedover som ikke er spesielt behagelige.... Men er jo alltid glad for spark da ;)

Foreløpig er det ikke vondt, bare ubehagelig noen ganger. Mot slutten, da blir det vondt! Husker jentungen satte ut albue i siden under ribbeina, sto et par cm ut! Da måtte jeg bare klemme den hardt inn igjen!

Back
Topp