Bevegelse nesten 24/7

Carol_90

Andre møte med forumet
Flere her som har begynt å kjenne bevegelse nærmest hver time/ flere ganger i timen? Uke 22 nå. Merket det litt for noen uke siden, men føler jeg kjenner mer eller så beveger han seg bare mer nå.
 
Ja, har en skikkelig aktiv krabat her, så det er så og si hele dagen med en eller annen form for aktivitet inni der... sikkelig koselig og setter veldig pris på det, men blir å litt sliten i magen :wacky: dette er nummer 4 og ingen av de andre var så aktiv som denne babysen :p
Babysen blir bare sterkere og sterkere i sparken, er 25+2 nå og skvetter til noen ganger ... merker å aktiviteter når jeg er oppe på natten for å tisse, ikke så lett å sove igjen da:hilarious:
 
Ja, har en skikkelig aktiv krabat her, så det er så og si hele dagen med en eller annen form for aktivitet inni der... sikkelig koselig og setter veldig pris på det, men blir å litt sliten i magen :wacky: dette er nummer 4 og ingen av de andre var så aktiv som denne babysen :p
Babysen blir bare sterkere og sterkere i sparken, er 25+2 nå og skvetter til noen ganger ... merker å aktiviteter når jeg er oppe på natten for å tisse, ikke så lett å sove igjen da:hilarious:
Samme her! Nummer 4, og denne krabaten er like aktiv som de tre andre til sammen:hilarious: Jeg skvetter himmelhøyt mange ganger i døgnet, og jeg ler stadig fordi det kiler i magen..:hilarious: Jeg kommer ikke over hvor rart det er at et lite menneske spreller rundt inni magen min!
 
Samme her! Nummer 4, og denne krabaten er like aktiv som de tre andre til sammen:hilarious: Jeg skvetter himmelhøyt mange ganger i døgnet, og jeg ler stadig fordi det kiler i magen..:hilarious: Jeg kommer ikke over hvor rart det er at et lite menneske spreller rundt inni magen min!
Ja sikkelig merkelig når man tenker på det:hilarious:
 
Ja, han er aktiv 24/7! Han sparker dagen lang når jeg er på jobb, på trening, på sofaen og når jeg sover. Veldig koselig, men litt slitsomt å våkne hver time om natten. Håper han er litt roligere når han kommer ut :p:Heartblue
 
Heldige dere er :hilarious:
Min nr2 var sånn. Dette er nr4, jeg kjenner henne ila dagen, men ikke nødvendigvis hver time.
 
VELDIG høyt aktivitetsnivå her også :joyful: koselig på dagtid, men våkner stort sett 3-4 ganger hver natt også. Da får blæra juling :hilarious:
 
Jeg kjenner også bevegelse hele tiden å ha lurt på om den her babyen aldri sover:joyful: Nr 4 her også å den her er mye mer aktiv enn det de andre er! Kjenner det også veldig godt så er spent på hvor hardt det blir på slutten.
 
Har kjent spark siden uke 18, og hver dag etter!:D
Er nå 22+2 og har kjent sparkene på utsida i over ei uke også, hun er skikkelig aktiv så å si konstant, her om dagen så jeg at magen flyttet på seg da hun sparka, holdt på å le meg skakk:laughing002
Hun sover heldigvis på kvelden når jeg legger meg, hadde aldri klart å sovne hvis hun skulle vært så bajas som hun er på dagtid :blob7
Gruer meg litt til hun er så stor at sparkene virkelig kan sees på utsiden, så mye som hun der sparker kommer jeg sikkert ikke ut av dette svangerskapet uten noen knekte ribbein:laughing002
 
Back
Topp