Bevegelse i magen

Kvinne 32

Blir kjent med forumet
Hei.

Er 23+3 og jenta mi sparker mest på høyre side av magen. Kjenner noen spark på andre siden og litt under navelen også , er det vanelig at dem kan ligge mye/sparke mye på en side ? :happy:
Har morkaken på bakre vegg lavtliggende om det har betydning

Hvordan lå/sparket deres nurk ? :happy:

Hei.

Er 23+3 og jenta mi sparker mest på høyre side av magen. Kjenner noen spark på andre siden og litt under navelen også , er det vanelig at dem kan ligge mye/sparke mye på en side ? :happy:
Har morkaken på bakre vegg lavtliggende om det har betydning

Hvordan lå/sparket deres nurk ? :happy:

Hei, er 27+1 i dag og føler at min jente på en måte har sine favorittstillinger. Det er ikke noe ensidig her hos meg, men ofte er det på de samme stedene, selv om hun bytter litt på dem alt etter hva jeg gjør (står, ligger, går). Det er ikke så lenge siden jeg leste om det samme her inne fra noen andre, så tror det kan være vanlig at de finner sin favorittplass :-)

Hei, er 27+1 i dag og føler at min jente på en måte har sine favorittstillinger. Det er ikke noe ensidig her hos meg, men ofte er det på de samme stedene, selv om hun bytter litt på dem alt etter hva jeg gjør (står, ligger, går). Det er ikke så lenge siden jeg leste om det samme her inne fra noen andre, så tror det kan være vanlig at de finner sin favorittplass :)
Ja det virker som hu her har funnet en god plass i magen :happy: men på natta så er hu litt overalt:hilarious: kjenner mye langt nede også noen ganger , er vell vanelig at dem da finner en plass di liker bedre der inne

Ja det virker som hu her har funnet en god plass i magen :happy: men på natta så er hu litt overalt:hilarious: kjenner mye langt nede også noen ganger , er vell vanelig at dem da finner en plass di liker bedre der inne

Hehe ja, ikke sant :-) Har også noen runder hvor jeg føler hun bare ligger og sparker i blæra. Om natten ligger hun ofte i tverrleie eller litt på skrå, og sparker langt ned i siden eller mot lysken :-p

Hehe ja, ikke sant :) Har også noen runder hvor jeg føler hun bare ligger og sparker i blæra. Om natten ligger hun ofte i tverrleie eller litt på skrå, og sparker langt ned i siden eller mot lysken :p
Hehe, ja hu her sparker lite mot blæra enda, men når hu først beveger seg ned der så er det så vondt at jeg skvetter til :hilarious:

Back
Topp