Bevegelse i magen

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kjenner/kjente dere stor forskjell på tv1 og tv2 i magen? Gjorde det frem til nå. Men nå virker det som tv2 har flyttet seg litt nærmere tv1. Nå er jeg litt i tvil om hvem som er hvem. Uke 27+3.
 
Jeg kjenner godt forskjell nå. 22+2. :)
 
Kjenner som oftest forskjell, men synes det har blitt litt vanskeligere da det virker som tv1 har flyttet seg litt lenger mot midten og mot tv2. Så når det er aktivitet helt i midten vet jeg egentlig ikke hvem av de det er:p
Når jeg ligger på sidene kjenner jeg som oftest hvem som er hvem, da det tydelig er hver sin side det sparkes mot :)
 
Var helt grusomt her en periode, for jeg trodde jeg kjente bare en. Det viste seg da at tvilling to hadde snurret på seg, og begge lå og sparket på samme stedet. Var også inne til kontroll to ganger, og begge gangene hadde tvilling 2 snudd seg igjen, og lå helt annerledes, og derfor klarte jeg ikke skille de fra hverandre.
Tvilling 1 lå med hodet ned helt fra OUL. Tvilling 2 lå i alle andre posisjoner, varierte fra dag til dag :joyful: Til og med dagen de ble født. Da lå hun med hodet ned på morgenen, så i tverrleie, og endte med å bli født i seteleie.
 
Kjenner forskjell nå, men tv2 lå på tvers en periode, og da var det vanskeligere. Men nå kjenner jeg godt forskjell igjen :) de ligger på hver sin side og begge med hode ned
 
Back
Topp