Bevegelse i magen

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Flere som kjenner bevegelse i magen?
Jeg er kun 14+6 idag, og kjenner sommerfugl lignende bevegelser til tider. Vet jo ikke om det er babyen,men regner litt med det. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, rakk aldri å kjenne noe forrige svangerskap før det gikk galt.
 
Det er helt sikkert babyen du kjenner <3 jeg har kjent bevegelser en stund, fire ukers tid kanskje? Men jeg er annengangs da :) sommerfugler, bittesmå fiskehaler, veldig forsiktige dult, såpebobler som sprekker, litt div hvordan det føles <3 verdens beste ting å kjenne på, nest etter fløyelsmyk babyhud tett inntil på brystet <3
 
Flere som kjenner bevegelse i magen?
Jeg er kun 14+6 idag, og kjenner sommerfugl lignende bevegelser til tider. Vet jo ikke om det er babyen,men regner litt med det. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, rakk aldri å kjenne noe forrige svangerskap før det gikk galt.
Det er nok babyen, ja❤️ Jeg er bare 14+1, men har allerede kjent den lille sporadisk i over ei uke. Veldig koselig! Det er min tredje graviditet.❤️
 
Ja tror det må være babyen❤ Har aldri kjent det på den måten før med luft f.eks
 
Ja tror det må være babyen❤ Har aldri kjent det på den måten før med luft f.eks

Ja, det er nok babyen :)
Jeg kjente bittebittelitt i uke 13, så litt mer i midten av uke 14. I uke 15 var jeg først helt sikker på at det måtte være babyen :)
 
Det er helt sikkert babyen:) Jeg er 15+1 og andregangs, men kjenner ennå ikke noe. Jeg har foranliggende morkake, så regner med det tar litt tid denne gangen.
 
Jeg er 17+5 og kjenner ingenting enda [emoji29] Har fått veldig liten kul enda også. Kommer vel snart både kul og spark [emoji7]
 
Har kjent noe luftbobler noen uker tilbake:happy: Senere har det blitt mer tydelig innvendig at noen dytter/sparker her og der. Er gjerne en dag her og 3dager etter, men gu for en følelse :Heartbigred
 
Det er helt sikkert babyen:) Jeg er 15+1 og andregangs, men kjenner ennå ikke noe. Jeg har foranliggende morkake, så regner med det tar litt tid denne gangen.

Samme her, har kjent litt innimellom hvis babyen sparker på riktig plass kjenner jeg det:) er 17+0 i dag :smug: har også foranliggende morkake. Kjente det i uke 16 ved første svangerskap...
 
Back
Topp