bevegelse i magen

Minimarmor

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg har kjent bevegelse noen dager nå, men i går begynte jeg virkelig å kjenne det veldig tydelig! utrolig koselig med disse bevegelsene <3
Flere som koser seg med masse bevegelse i magen? jeg er 16+6 i dag og 3. gangs gravid <3

Last edited:
kjenner ikke mye bevegelse enda, men kjenner litt innimellom og det er veldig koselig!! Gleder meg til det blir mer tydelig, er så betryggende å kjenne de små bevegelsene :) er 17+1 i dag og 2. gangs.

kjenner ikke mye bevegelse enda, men kjenner litt innimellom og det er veldig koselig!! Gleder meg til det blir mer tydelig, er så betryggende å kjenne de små bevegelsene :) er 17+1 i dag og 2. gangs.
det er en helt herlig følelse å kjenne spark <3:D Er 3 gangs nå, og ul om en og en halv uke :D kjempe spent!

Kjente litt kiling i går som jeg tror kanskje kan være lille, men ingen sikre bevegelser. Er bare 13+0 da, og sist kjente jeg ikke før uke 19, så jeg er tålmodig

Kjenner det av og til og er vel 13+3 i dag. Kjente boble følelsen 11+0 denne gang :) har kjent "spark" et par ganger.
Men det skal sies at jeg etter mange års mageplager er veldig sensitiv i mageregionen og har måtte lære meg hva de ulike følelsene er og sånn sett kan kjenne "mer" enn normalt. (Les, jeg er overhysterisk til alt som skjer i magen pga tidligere smertehelv**e)

Kjent noe som minner om luft men ikke helt luft heller kjent det tre ganger. Har vært plaget med luft i magen i Mange år så dette var på en måte en helt ukjent følelse. Nesten leamus. Men er førstegangs og bare 15+2 så kan jo være mye annet eg har kjent.

Kjenner ingen ting enda.. :( Er 16+2, men morkaka ligger foran, så da tar det vel litt lengre tid før man kjenner noe. I forrige svangerskap, kjente jeg ingenting før uke 20.. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet ;-)

Jeg kjenner mye rart i magen som luft, stikkinger og leamus, men tror nok ikke jeg har kjent baby enda da jeg også har morkaka foran, i tillegg er jeg førstegangs, er 16+4 i dag.

Er førstegangs og har begynt å kjenne liv . 16+5 i dag. Helt ubeskrivelig herlig følelse! Svak kilende, kriblende, romsterende følelse :) :)

Jeg er førstegangs og bare 14+2. Vanskelig å vite hva man skal kjenne etter:p Har kjent noe som liknet den fiskesprellfølelsen en gang og boblespreking et par ganger men aner jo ikke om det er lille gutten vår siden alt er så nytt og det enda er tidlig:) Gleder meg til å komme så langt at det blir regelmessig spark:)

Kjent noe som minner om luft men ikke helt luft heller kjent det tre ganger. Har vært plaget med luft i magen i Mange år så dette var på en måte en helt ukjent følelse. Nesten leamus. Men er førstegangs og bare 15+2 så kan jo være mye annet eg har kjent.
kan godt høres ut som bevegelse du kjenner:) de første bevegelsene er vanskelig å kjenne igjen, men kan føles ut som små bobler som sprekker :)

Er 3 gang jeg er gravid og har kjent noe sånn boble bevegelser som det snakkes om i ca 1 uke nå. er 15 uker på vei. Jeg har to plasser jeg kjenner bevegelse på den ene litt mer enn den andre. Er mest når jeg slapper av på sofaen eller legger meg for kvelden jeg kjenner dette.

Jeg er strax 15 uker og har kjent liv sånn innimellom, ikke hver dag ;) dette er nr tre på meg også! Så vet det er babyen å må innrømme jeg gliser skikkelig når jeg føler de små bevegelsene :)

Kjenner tydelige spark nå, selv om de er suuupersvake. Hadde jeg ikke vært gravid før hadde jeg kanskje ikke kjent dem igjen. Er 16 uker i morgen :-)

3. gangs og kjente liv første gangen i går, 15+5. Kjente både innvendig og utenpå, helt sikker på det var baby for kjente livmor livmoren så tydelig.

Første gangs gravid, fra uke 16 har baby'n flyttet på seg, favoritt stedene er ved høyre hoftebein og under høyre ribbein, da blir h*n dyttet bort for gjør så sabla vondt :p begynte slutten av uke 17 kjenne disse berømte "boblene" som er teng på spark :)

Back
Topp