Bevegelse i magen?

TePa

Elsker forumet
Lurer meg på om det ikke var lille bamsemumsen jeg nettopp kjente romesterte litt inne i magen nå jeg. Lå på sofaen i fosterstilling når jeg ett par ganger kjente noe som "dultet" litt. Er 14 uker og var da jeg begynte å kjenne det med nummer to. Har tidlgere hatt mye bevegelser i form av luft, men da har jo nesten hele magen levd. Men nå var det liksom bare ned i der :) Blir spennede å se på UL på tirsdag og h*n ligger der jeg kjente noe.

Jeg er 13+3 og jeg er 100% sikker på at jeg kjenner huleboeren romstere :-) utrolig herlig!

Så koselig! Gleder meg til jeg kan kjenne spark og bevegelser fra den lille. Sist gang ventet jeg helt til uke 17... Hadde morkaka foran på magen, så alle bevegelsene i begynnelsen var dempet av den.. Blir gøy å se om du kjenner mer på samme plass etterhvert :)

Med min første så hadde jeg mye luft og visste aldri hva som kunne være bevegelse fra babyen. Første virkelige klare bevegelsene kjente jeg ikke før i uke 18 eller noe sånt... rett før ordinær UL.
Men denne gangen er jeg sikker på at jeg kjente noe både i går og i dag.
Jeg er i uke 11, og synes det er litt tidlig, men jeg er likevel bare så sikker på at dette er ikke luft. Det kjennes som en pitteliten gullfisk nederst i magen, littegranne ut i siden.
Det er selvfølgelig ikke noe spark, men mer som en gullfisk som vrir seg litt langs livmorveggen.
Jeg forventer ikke å kunne kjenne noe mer en det før kanskje i uke 14-18 en gang... men det er litt morsomt bare det.

Morro å se at det er flere som har kjent noe. Er jo fryktelig vanskelig å si om det er luft eller baby i starten! Med første kjente ikke jeg det heller før etter ord. UL pga morkaken lå foran.

Æ e 14 uka å kjenne ingenting enda Gler mæ t æ bynne å kjenn bevegelse ifra lille babyn, å ikke bare luftbobla å magen som romle

Tuppeline skrev:
Æ e 14 uka å kjenne ingenting enda Gler mæ t æ bynne å kjenn bevegelse ifra lille babyn, å ikke bare luftbobla å magen som romle

Sign:). 

Hadde morkaka foran sist, så da kjente jeg ikke bevegelser før etter uke 18 eller 19. Håper jeg kjenner tidligere denne gangen:)

jeg er bare 9+6 men kan med 100% sikkert si jeg har kjent bamsemumsen min 2 ganger

Ser det er flere som mener de har kjent noe veldig tidlig, da tør jeg å fortelle om min opplevelse ogsåemoticon
jeg har flere ganger den siste uken lurt fælt på om det var babyen jeg kjente, men så tenkte jeg: Neeeei, alt for tidlig!
Men nå en kveld skulle jeg lytte etter hjertelyden og fann den ikke med en gang, så kjente jeg plutselig en sånn bevegelse igjen, la angelsounden der og jammen var ikke hjerte der også

så spennende da:) tror jeg også har begynt å kjenne noe. sist gang begynte jeg å kjenne i uke 13 :) i tillegg har legen sagt at jeg har en veldig følsom livmor. for når jeg hadde spiral, så var jeg av et fåtall som kunne kjenne spiralen. så ganske sikker på at disse leamusene jeg har kjent der nede er lille spiren som romsterer :)

Ikke kjent noe ennå, bare luft og romling.
Sist kjente jeg i uke 16 mener jeg det var...gleder meg sinnsykt mye til jeg kjenner det lille nurket mitt

Back
Topp