Bevegelse for første gang

Så deilig :) Jeg er 19+5 i dag og selv om jeg er tredjegangs kjente jeg det seint denne gangen. Begynte vel å merke bevegelsene for alvor for en uke-halvannen siden.
 
Synes ikke det var så seint jeg? Herlig å kjenne:D har kjent noen uker nå, har blitt sterkt og daglig ila siste uka. Er 19+1. Første svangerskap kjente jeg det en stund etter uke 20 tror jeg. Da lå morkaken foran på magen og nå ligger den mot ryggen:)
 
Jeg tror jeg har kjent det en gang forrige lørdag:) men har morkaken foran som forrige gang. Da kjente jeg ikke noe før uke 22, så jeg tror det bare er å smøre seg med tålmodighet gitt:D
 
Kjente tre tydelige spark for en uke siden og kjent det helt tydelig to ganger til denne uken. Er 16+4 nå og med morkake på bakre vegg denne gangen også. Er andre gangs. Kjente første spark når jeg var 15+0 med junior men da va jeg syltynn og livmoren min ligger litt fremoverlent. Det er lett for meg å kjenne den lille :) jeg er også ekstremt overfølsom i området i svangerskap :)
 
Jeg er snart 20 uker og kjenner veldig lite.

Lillegutt ligger mye med ryggen til og sparker innover. (er på UL engang i uka og han har stort sett alltid lagt sånn)
I tillegg ligger morkaka foran.

I følge gynekologen min er det helt normalt å kjenne lite eller ingenting fra til uke 24:)

Med de to første kjente jeg det mye tidligere!
 
Er 20+0 og har fortsatt ikke kjent noe! Han arvet visst ikke min ADHD ...

Haha, utifra ul og hvor aktiv han er, så må han ha arvet både min og Pappan sin haha.. så spent på om hvordan det blir når jeg kjenner han :)
 
Back
Topp