Bevegelse :D

Mayamo

Flørter med forumet
Er det flere her inne som har begynt å kjenne bevegelse??

Jeg mener jeg kjenner noe, spesielt på kveldstid..:)

Jeg trodde jeg kjente noe i går når jeg lå helt stille i senga, men tenkte det helt sikkert var for tidlig. Men det kan jo hende :)

Jeg kjenner noen bobler, men det kan likesågodt være luft og tarmer som beveger seg... Merker jeg tenker ikke så mye over det denne gangen, og tar meg selv litt i å glemme at jeg er gravid, helt til bekkenet skjærer seg da vel og merke:S

milomon skrev:
Jeg kjenner noen bobler, men det kan likesågodt være luft og tarmer som beveger seg... Merker jeg tenker ikke så mye over det denne gangen, og tar meg selv litt i å glemme at jeg er gravid, helt til bekkenet skjærer seg da vel og merke:S

Jeg også

Jeg kjenner :-D Troooor i hvert fall det er det jeg har kjent den siste uka nå!

Tidlig i morges "boblet" den noe volsomt nederst i magen som ikke kjentes ut som luft. Om dette var babyen, vet jeg ikke, men det var en underlig følelse som var velkjent fra sist jeg gikk gravid.

Jeg kjenner noe av og til rundt der hvor jeg finner hjertelyden. Men er ikke helt overbevist om at det er babyen. Jan jo være det er luft eller noe fantomspark lignende ting.

Veldig usikker... 

Veldig usikker... 

Tror jeg har begynt å kjenne noe jeg også:) Fremdeles ikke helt sikker, men tror:)
Sist merket jeg ikke noe før i uke 18, men no vet jeg litt mer hvordan det føles.

Ha ha, tenkte på en ting;) Gynekologen min lurte på om jeg hadde begynt å kjenne noe bevegelse enda (da jeg var i uke 12)... Kikka rart på han og svarte, ikke annet enn fantomspark i navelen og sprella fra guttungen på 9 mnd;)

Kjent litt liv fra uke 11-12. Men nå er det daglig emoticon

Jepp, det hender jeg kjenner noe. Men absolutt ikke daglig, er 13 uker akkurat i dag. Nå blir det vel bare mer og mer håper jeg. 

jeg har ikke kjent noe ennå :( tror jeg...

Jeg har ikke kjent noe enda. Men jeg har heller ikke prøvd å kjenne etter så mye

Jeg er faktisk ikke sikker. Har kjent noe som stryker meg på siden av magen, lurer på om det kan være liv.. venter litt til og kjenner etter.

Lurer på om jeg kjenner litt bobling, mn ikke spark enda. :)

Her spreller det litt om kvelden, kiler godt inni der. Veldig rart og fint

Fortsatt usikker på om jeg har kjent noe eller ei... :) 

Back
Topp