Bevegelse<3

LinnChristine

Glad i forumet
Har ett par dager kjent noe som kan minne om små spark fra den lille. (kjente d ganske tidlig sist også)
Men kjennes akkurat ut som Leamus, sånn som man har på øyet, bare litt saktere...

Andre? er 10+2 idag <3

Jeg kjente det 11+ 4 :)

Wow, det var tidlig :)

Sist kjente jeg det i uke 16 :)
Nå kjente jeg første spark i uke 15 :)

Kjente det uke 14 førstegang, men morkake ligger sånn at jeg kjenner det tidligere, gjorde d sist og, jormor sa jeg burde kjenne d :)

Kjenner noe jeg begynner å bli ganske sikker på etter vert er lillingen i magen men er usikker altså. Kommer spesielt når jeg er på trening el er ute med hundene på løpe tur...:)

Jeg også tror at jeg kjenner noe, første gang var vel for en uke siden eller noe, er 13 uker i dag :)

Så moro med så mange som kjenner så tidlig :D

Troooor jeg kjenner det om dagen jeg også,kjent litt ilingen denne siste uken :)
Med storesøster kjente jeg det i uke 16.

Tina_81 skrev:
Jeg også tror at jeg kjenner noe, første gang var vel for en uke siden eller noe, er 13 uker i dag :)

kjent noe i det siste... ganske morsomt igrunn...nesten glemt hvordan det føltes ut..

Dette er min første... Men trur jeg har kjent noe dei siste dagene... Nesten som støt og så småe leamus likso... Så tror faktisk det er lille nurke... Jeg kjenner det best når jeg sitter å slapper av... 

Back
Topp