Hver morgen når jeg våkner er livmoren min stor og hard. Jeg kjenner den helt opp til navelen og en kan se en tydelig og stor kul på magen min. Slik har det vært de siste par ukene ca. Etter noen timer er det som om livmoren synker ned og legger seg ca 5-6 cm nedenfor navelen og godt inn i magen. Da vises den ikke når jeg ligger på rygg.
De siste dagene har livmoren kommet opp midt på dagen og på kvelden også av og til. Føles helt merkelig. (men spennende da![;)])
Er det flere som har det sånn?
Jeg trodde at livmoren "satt fast" liksom, og at den ville vokse gradvis, ikke som en jojo.[8D]
(Har vært på tidlig ultralyd og fått bekreftet at jeg er 13+0 på vei i dag, og at det er bare en der altså. Tickeren min er feil..[&:])
De siste dagene har livmoren kommet opp midt på dagen og på kvelden også av og til. Føles helt merkelig. (men spennende da![;)])
Er det flere som har det sånn?
Jeg trodde at livmoren "satt fast" liksom, og at den ville vokse gradvis, ikke som en jojo.[8D]
(Har vært på tidlig ultralyd og fått bekreftet at jeg er 13+0 på vei i dag, og at det er bare en der altså. Tickeren min er feil..[&:])