bevare meg vel da!!

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
Lisja har jo klikka fullstendig!! Skriker å hyler i et sett, fikk ut mye luft før idag. Så roa a seg, men så skriker a igjen. Men nå er det ikke luft, nå er ingenting bra nok[:o]

uff,, går ut av mitt gode skinn snart, vet ikke hva godt jeg skal gjøre for henne..

Huff, det hørtes ikke godt ut altså. vi får håpe det bare blir med denne gangen.
Ikke noe godt for vesla sikkert.
Klem[;)]

nei hu hyler og styrer hvis jeg ikke går å bærer henne. Nå fikk pappa overta litt, er så mindre koslig når man går med skikkeige smerter i magen atpåtil som hu skriker å ikke har det bra[X(]

Huff, det er så fælt når en ikke får gjort noe. Det går liksom ikke ann å blåse på magen også er smerten borte.

Jeg har aldri hvert borti noe slikt med mine barn, men har jo sett andre som har skriki seg blå i ansiktet pgr. magesmerter og det er så forferdelig vondt å se på og høre på.
Det må jo være fryktelig.

Godt dere får bytte litt på i heimen, håper det snart blir søvn og smertefri natt.[:)]

off blir det ikke det så skyter jeg meg[&:] neida, skal ikke gå så drastisk til verks! Må vel bare fortsette med vugginga å synginga sikkert til vi begge er så trøtte at vi sovner.

[&o]
ikke noe greit.
roer seg ikke i vippestol heller?

får noen tak sånn snuppa her også.. da hjelper enten vippestol eller legge henne med magen over knea mine.. stort sett funker det...

ellers dårlig med råd

nop,, hylskreik viss jeg la hu ned[&o] har kanskje fått henne til å sovne nå. Sitter å krysser fingrene! xxx

Back
Topp