Beundring av mødre

Sol99

Betatt av forumet
Ville bare si at dere som har barn fra før og er gravide må være noen av de sterkeste menneskene på denne jord!

Jeg er gravid med nr 1 og klarer ikke å passe på noen andre enn meg selv, er så kvalm og klarer ikke tanken på å dra å handle engang!

Dere er så superflinke og håper dere gir dere selv en klapp på skuldra hver dag!

[emoji1][emoji1]

Kjenner meg veldig igjen i det du sier fra min første graviditet! Da kom jeg hjem fra jobb og sov til neste dag nesten sammenhengene og lurte på hvordan i alle dager man kunne ha barn og gå gravid samtidig [emoji28] men nå som jeg har en, så er jeg liksom ikke sliten på samme måte.. ikke hver dag i alle fall [emoji28][emoji1]

hehe, ja jeg tenkte nettopp på det selv.. "Sist jeg var gravid så hadde jeg bare meg selv, MÅTTE ikke ut å fly rundt på 17.Mai hvis jeg ikke orket osv.." ;) Ja, det er annerledes, men man får det jo til på et vis. Jeg beundrer de som har flere smårollinger!! Min er tross alt 11 år, og selv om jeg er alene med han så er jo han veldig selvstendig og selvhjulpen :)

Hehe, det er vel noe med at man ikke alltid har alternativet å legge seg ned og ikke fungere. Når man må, så holder man ut ;)
Man er gjerne vant med litt hektiske hverdager når man har barn.. aktiviteter, kamper, venner, middager... men ukeshandler hver mandag slik at jeg slipper å måtte fly i butikker på ettermiddagene i tillegg.

Også lever jeg for egentiden på kvelden :D

Min er snart halvannet år - må innrømme at dette er ganske slitsomt [emoji28] gruer meg til kvalmen kommer som julekvelden på kjerring [emoji85] bare nyt [emoji16]

Har ei frøken på 7 måneder som er veldig aktiv og ei frøken på 7 år som er med på mange aktiviteter, så skulle helst stått over kvalmen som varer hele dagen denne graviditeten[emoji28]

Jeg har jo to bonuser på 9.5, de er hos oss 50% - de klarer seg selv,men det er jo oppfølging der og. Dessuten en på 7 og ei på snart 6 - de krever mer. Heldigvis er jeg ikke kvalm, bare sliten.

Var verre da jeg ble gravid med datteren min. Sønnen min var 6mnd da jeg satt med neste positive test i hånda [emoji14] Samtidig hadde jeg jo ikke tid til å være sliten da, så...

Jeg har en toåring hjemme og jeg føler at jeg er ganske vant til å sette mine egne behov til side, så da går det i grunn greit. Når jeg var gravid sist var jeg jo vant til å bare konsentrere meg om meg selv til en hver tid, men etter at jeg fikk barn endret det seg. Har jo hatt spysjuka samtidig som at ungen har vært spysjuk og jeg har måttet ta vare på han.

Så søt du er! Jeg tenkte det samme når jeg var gravid første gang. Nå er jeg bare 5+1 og foreløpig i fin form (forige gang kastet jeg opp og var omtrent sengeliggende de første 5 mnd).

Tvitvi for en graviditet hvor vi kan være aktiv med barna våre gjennom hele ❤️

Back
Topp