beundrer alenemødre:)

hamarjente

Forelsket i forumet
må virkelig si at jeg beundrer dere alenemødre!!ha det hele og fulle ansvaret for den lille 24 timer i døgnet.har ofte tenkt hva jeg hadde gjort hvis jeg plutselig ble alene.hadde vel klart det,men når man er vant til å være to tror jeg nok overgangen blir litt vanskelig.har ei venninne som skal føde nå hvert øyeblikk og hun blir alene om den daglige omsorgen,og jeg har sagt det flere ganger at det beundrer jeg henne for!!er jo ikke bare bare å oppdra et barn heller...

SÅ PÅ ALENEMØDRE!! ALL ROS TIL DERE:)

jeg signerer den også .. det er en kjempe jobb, og dere bør være stolte av dere selv [:D]

signerer den jeg også [:D]

Signerer denne ja!!!
[:D][:D][:D][:D]

Får vel si tusen takk jeg da[;)] Siden jeg blir alene mor... Hehe[:D] Gruer meg veldig men...

må henge meg på denne!

tror jeg hadde fått noia hvis jeg plutselig hadde aleneansvaret for tulla mi... men hadde helt sikkert klart det bedre hvis jeg ikke allt var "bortkjemt" med flott gubbe!

all ære til aleneforeldre[:D]

Jepp, den signerer jeg også på. Virkelig beundringsverdig! [:)]
Har/er mye alene om ansvaret for min sønn også, og vet hvor tøft det kan være.

korselig og høre at folk legger merke til oss oxo, hehe[:D][:D]

vet det blir ekstremt tøft, men man har jo ikke akurat så mye valg annet enn og gjøre det beste ut av situasjonen....
og bestemme seg for at dette går så bra, med eller uten barnefar.....

men er nok viktig og ta imot den hjelpa man blir tilbydt[;)][;)]

kjempe korselig med en oppmuntring jenter[;)][;)]
hva skulle vi gjort uten dere..

Takk ska dere ha alle sammen!! D varmer et stakkars hjerte som til tider føler at alle syns æ e totalt dust i hodet som gjennomføre svangerskapet...[:(]

Må signere denne jeg også.

Har sagt det ofte, at jeg skjønner ikke hvordan de klarer det! Jeg har mer enn nok med min lille andel av arbeid med hus og barn, hadde blitt gal om jeg skulle gjort så mye mer!!

Dere er kjempetøffe!!

Er du alene du og Alexandra T?

Alenemor19: Ja d e æ, ble slutt e mæ å barnefaren 2 uker før æ fant ut at æ va gravid...

Takker..
Her hvor jeg bor er det mange som ser ned på "sånne som oss"..

Og så lurer jeg på, er det noen flere alenemødre som sliter med å få leilighet pga sin situasjon.. Prøvd ganske lenge nå, men ingen vil ha oss. Og jenta mi er syk pga av fuktskade her.. Allergi mot muggsoppsporer..

syns du er kjempeflink jeg:)stå på:)

Jeg vil bare si at jeg slenger med på rosen til dere alenemødrer, synes dere er kjempetøffe!!! =) Er sann "halveis" alenemor selv, da samboeren min jobber borte 6mnd i året...og jeg hvet bare hvor sliten jeg pleier å være når han kommer i gjen! men jeg har på en måte noe å se frem til da jeg, for da har jeg "ferie" en stund....hehehe.....

Og som en liten komentar til Lena81: Stå på lena, jeg beundrer deg for pågangsmotet ditt, du har virkelig bestemt deg for å komme opp og frem du! =) men det må være tøfft kan jeg tenke meg.....du har ikke vurdert å få en fostermor e.l. til å avlaste deg litt da? jeg vet ikke hvordan sosial systemet behandler alenemødrer, men fins det ikke noe støtte apperat til dere? det burde det i alle fall gjøre!!

Back
Topp