Betyr "mensmurringer"at noe er på gang?

inel

Betatt av forumet
Hei dere!

Har hatt noen få mensmurringer i går, og i dag. Betyr det at det skjer noe eller kan det fortsatt gå noen uker før rier setter i gang/vannet går? Jeg håper at det betyr noe da! Utålmodig jeg nå! :BangHead :p

Har hatt det en del av og på - ingen baby het i hvert fall :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også hatt det noen dager, sterke også, noen mener det kan være nært forestående fødsel andre at man kan gå slik i ukesvis.. Tvi tvi!

Har også hatt det, siste 3 nettene. Ingen bebis her heller :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan bety både og det! :D

Men ikke bli utålmodig ennå da. Du har fortsatt tre uker igjen til termin :P Kan bli noen meget lange uker hvis du ikke føder før. Og iallefall hvis du går over! :O

:D

Jeg har hatt noen dager med det, men så roet det seg og har ikke kjent noe særlig de siste dagene...

Hatt det i en uke snart men ingen baby. Håper at når frøkna vil ut så er det så modent og flott nedi der at a bare glir lett ut! He he

Surt da!!! :/

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Overtid? :( ukersvis? kjipt! her har det ikke vært noen flere murringer, så jeg er irritert hehe

Jeg hadde mensenmurring i halaen til nesten to mnd med kynner. Men så sa jordmor at det var uvanlig til førstegangsfødende. Men igjen så ga disse kynnene og murringene meg åpning på 3-5 cm da ;)
Så de har jo en virkning ;)

Jeg hadde mensenmurring i halaen til nesten to mnd med kynner. Men så sa jordmor at det var uvanlig til førstegangsfødende. Men igjen så ga disse kynnene og murringene meg åpning på 3-5 cm da ;)
Så de har jo en virkning ;)

Du hadde vel ikke 3 cm åpning 1 måned før fødsel? Er det vanlig?

Svarer på denne jeg, jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg hadde det.. Hadde 4 når jeg kom på sykehuset for igangsetting også, hadde ikke kjent de 4 første cm og var heller ikke i fødsel på det tidspunktet, selv om jeg var moden ..

Vet ikke hvor lenge jeg hadde åpning, men jm sjekket ca 2 uker før fødsel for første gang og da hadde jeg åpning, så hun trodde da at jeg ville føde om 1-3 dager. Hun sa at det var uvanlig å ha så mye kynner og mensenmurring som førstegangsfødende og det var nok derfor jeg hadde åpning. En uke senere så hadde jeg enda større åpning som jeg gikk med i ei uke til før jeg fødte.

Vet ikke hvor lenge jeg hadde åpning, men jm sjekket ca 2 uker før fødsel for første gang og da hadde jeg åpning, så hun trodde da at jeg ville føde om 1-3 dager. Hun sa at det var uvanlig å ha så mye kynner og mensenmurring som førstegangsfødende og det var nok derfor jeg hadde åpning. En uke senere så hadde jeg enda større åpning som jeg gikk med i ei uke til før jeg fødte.

Wow, ja så det er mulig. Men vannet ditt hadde altså ikke gått ennå? :)

Så litt av vannet hadde gått?

Back
Topp