Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde mensenmurring i halaen til nesten to mnd med kynner. Men så sa jordmor at det var uvanlig til førstegangsfødende. Men igjen så ga disse kynnene og murringene meg åpning på 3-5 cm da
Så de har jo en virkning
Sent from my iPhone using BV Forum
Svarer på denne jeg, jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg hadde det.. Hadde 4 når jeg kom på sykehuset for igangsetting også, hadde ikke kjent de 4 første cm og var heller ikke i fødsel på det tidspunktet, selv om jeg var moden ..Du hadde vel ikke 3 cm åpning 1 måned før fødsel? Er det vanlig?
Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app
Vet ikke hvor lenge jeg hadde åpning, men jm sjekket ca 2 uker før fødsel for første gang og da hadde jeg åpning, så hun trodde da at jeg ville føde om 1-3 dager. Hun sa at det var uvanlig å ha så mye kynner og mensenmurring som førstegangsfødende og det var nok derfor jeg hadde åpning. En uke senere så hadde jeg enda større åpning som jeg gikk med i ei uke til før jeg fødte.Du hadde vel ikke 3 cm åpning 1 måned før fødsel? Er det vanlig?
Vet ikke hvor lenge jeg hadde åpning, men jm sjekket ca 2 uker før fødsel for første gang og da hadde jeg åpning, så hun trodde da at jeg ville føde om 1-3 dager. Hun sa at det var uvanlig å ha så mye kynner og mensenmurring som førstegangsfødende og det var nok derfor jeg hadde åpning. En uke senere så hadde jeg enda større åpning som jeg gikk med i ei uke til før jeg fødte.
Vet ikke hvor lenge jeg hadde åpning, men jm sjekket ca 2 uker før fødsel for første gang og da hadde jeg åpning, så hun trodde da at jeg ville føde om 1-3 dager. Hun sa at det var uvanlig å ha så mye kynner og mensenmurring som førstegangsfødende og det var nok derfor jeg hadde åpning. En uke senere så hadde jeg enda større åpning som jeg gikk med i ei uke til før jeg fødte.
Tror ikke det...vannet ble tatt nesten med en gang da jeg kom på sykehusetSå litt av vannet hadde gått?