Bettimor?

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Hvor er hun? Byttet nick?

Tilbake i trollskogen håper jeg ^^,

Kødder du? enda ett troll? Hun som ville ha treff å greier..

Hva var det som ikke stemte?
Det jeg reagerte på var at hun hadde ordinær UL dagen etter meg, og var da bare 14-15 uker på vei..

Ho var helt klart et troll ja....

Var liksom ikke bare en ting med den"jenta" som ikke stemte. Litt sånn too much av alt der. Hadde reagert lenge på denne "personen", men turte ikke ymte frempå om noe galt...

Jeg skjønner ikke hva som får folk til å holde på sånn

rart det der hvordan noen kan kjede seg så til di grader at di må finne opp slike historier for å ha noe å gjøre.. Trodde lenge hun var et troll jeg og, men man vet jo liksom aldri da, kunne jo rett å slett bare hende hu var et skikkelig forvirra mennenske..hehe

Hæ?

Er den folk som later som om di er gravide? Eller har jeg misforstått?

huff.. skjønner liksom ikke vitsen, jeg da... som om vi gravide ikke er forvirra og hormonelle nok allerede?! trenger liksom ikke trolling og lureri her inne på toppen av det hele ;)
nei, bra mange av trollene kommer fram i sola og blir til stein sier nå jeg :) Håper resten av skogen er trollfri nå!

Juli Spire skrev:
Hæ?

Er den folk som later som om di er gravide? Eller har jeg misforstått?

Kan ikke skjønne hva som er gøy med å late som.. får jo ingenting igjen for det!!! MAKAN!!! 

Hadde en mistanke selv!
Mye datoer osv som ikke stemte overens....
Fatter ikke hvorfor liksom?!
Huff,må ha ett patetisk liv.........

Jeg reagerte også på disse datoene, men mistenkte aldri at noe var galt med personen bak nicket :P Hun ville jo tilogmed ha treff med meg..
Men, men - så lenge trolla kommer ut av skapet såpass tidlig, så er jo det mye bedre enn å bli godt kjent og så finne ut at personen er falsk..

vet ikke om noen her husker "petra prøvedokke" fra oktober 2010 ?

kan ikke noen fortelle litt om hun Petra? Er så mange som nevner henne, blir nygjerrig. Hvordan ble hun avslørt?

Back
Topp