Bethy

twinanne

Forumet er livet
Du hører til her like mye som alle andre, du står jo på vent jo. Da er det godt å følge med hvordan andre takler saker og ting også.
Så det er bare å hive seg over og kom med det du har på hjertet, alle trådene trenger ikke å ha noe med befruktning å gjøre heller, her diskuterer vi alle tema.
Jeg sklle vel egentlig ha frduftet selv, men jeg får lov til å lage litt trøbbel for de andre fortsatt, he he - har tildelt meg rollen som uganskråke og litt frek og direkte på sak her jeg....men støtte jentene mine her inne det gjør jeg så absolutt da. [8D]

Takk igjen twinanne[:)] Ble bare litt trist da legen sa at jeg hadde tiden mot meg[&:]Selv om jeg egentlig var klar over det da. Men jeg så eggposene på UL, og det har jo skjedd mirakler før[:)]

Bethy ikke gi opp, jeg hadde ikke så mange jeg heller. Men husk du trenger bare 1-2 for innseting det er bedre med bra kvalitet fremfor mange modne egg da. Det er noe du kan gjøre før du starter opp, men det skal du ike ta under forsøkene. Du kan ta deg en tur på helskost der har de noe som het royal gel, det er dronningbi - eh nå husker jeg ikke hva det heter, det er det som er i bikuben og dronningen spiser og som alle babybiene vokser opppå, dette kan øke eggkvaliteten. Andre ting jeg vil anbefale deg å starte med er akupunktur, spør om noen av de du har i nærheten kan noe om dette temaet, dersom ikke så har vi ei i Porsgrunn som heter Bjørg som vi i Porsgrunn bruker. Jeg brukte henne fra min negative test fra førtse forsøk til innsetting. Det er viktig å forbedre livmoren, det vil si at en kald livmor vil ikke en huleboer bo i. Dette er et vanlig fenomen med uforklarlig infetilitet og alder. Akupunktur øker også blodgjennomstrømningen. Så må du fortelle om syklusen din og hvordan den er. Ellers så er det sunn kost som er viktig da. slik at du kan redusere FSH, det den pleier jo å være høyere på de i vår alder.

Skal løpe på helsekosten i morgen[:)] Har en i nær familie som driver med akpunktur, skal snakke med henne også. Skulle snakket med henne for lenge siden, men jeg har ikke villet dra inn noen i familien før nå. Hun har behandlet flere par med positiv resultat[:)] Takk for at du er så positiv[:)]

Back
Topp