Betent hofte..? Wtf?

Escuro

Forumet er livet

I Tyrkia hadde vi en steinhard seng, og jeg våknet med verk i kroppen hver morgen. Verst var det i hoftene. Men det kom seg utover dagen. Helt til jeg satt meg i sofaen (som var like hard) eller la meg igjen :P

Nå har jeg hatt det i en drøy uke, og vondtene henger igjen i det ene hofteleddet. Går ikke bort iløpet av dagen og er ubehagelig og småvondt når jeg går. Kjennes litt varmere ut på huden akkurat der, og begynner å lure på om jeg an ha fått betennelse i hofta..? Er det mulig? Og hvor lang tid tar det før sånt forsvinner? 

 
OMG, jeg vet akkurat hvordan du hadde det! Hadde en fryktelig hard seng i Spania også!

Menne, ja jeg vil tro det er mulig. Det kan være muskelbetennelse. Fordi du har brukt musklene hele natten til å "holde deg på plass" om du skjønner hva jeg mener.... så har du overanstrengt muskelene og da kan man få betennelse.
 

Du har fn erfaring med sydensenger du også? Hehehe :) Det er crap! Men var digg å komme hjem i sin egen da :)

Så får vi bare satse på at bivirkningene gir seg snart, hø hø hø :P

 
Der nok ikke umulig at det er det som gjør det. Noen ganger kommer slike smerter faktisk fra korsryggen uten at man har andre symptomer enn fra hoften. Kanskje du har lagt vondt med hele overkroppen og irritert muskler og sener både her og der. Det høres vond ut. emoticon

 
Og DER fikk jammen meg jeg betennelse eller noe jeg også :((

Har DRITvondt i halebeinet. Klarer ikke verken å sitte å ligge, har stooooore problemer med å kjøre bil... ja, festlig.. hvis det ikke kommer seg asap må jeg nok pakke meg til legen..
 
Back
Topp