betennelse i tann...

Lulu

Flørter med forumet
Driver å går til tannlege jeg da. Har bet i en tann og skal rotfylle, men tannlegen vil ikkje rotfylle før eg er heilt symptomfri i tanna. No har eg vært tre ganger hos tannlege, tatt 3 røntgen(liker ikke...), men tannlegen vil ikkje gjer noke før eg er heilt fin. Slitsomt å gå sånn å ha vondt heile tida... Eg har jo ferie, og det er så kjedlig å gå å være sjuk i feirien, så no har eg hørt med legen om å få en sykemelding slik at eg kan få ferien min til gode...

Men er det andre som merker at det strammer/ føles som om en er hoven i tennene no når en er gravid?

jeg har det egentlig ikke sånn denne gangen, men sist jeg var gravid måtte jeg også rotfylle, det skal man egentlig ikke gjøre da man er gravid.. men hva sal man gjøre da? når det er såå vondt.... hvi ike symptomene er borte, kan han jo ikke ha at bort alle nerver da??

Det går helt fint å rotfylle når en er gravid. Tannlegen min er også lege så eg stoler på han:) Har vært igjen til tannlegen idag, pga ingen bedring. No må eg begynne på apocillin...igjen...
Vil bli frisk no:( snufs...

Back
Topp