Betennelse i spiserøret

Nusselig

Flørter med forumet
13 + 2 på veg her :) Etter to ganger innom legevakta og mange dagar med lite søvn har eg endelig fått eit svar på kva som er gale. Refluks øsofagitt, eg har visst nok hatt ein del sure oppstøt som har ført til at eg har fått betennelse i spiserøret :( Hatt eit smertehelvete dei siste to dagane, så vondt at eg klare nesten ikkje å gå. Vert enormt bekymra.. MEN.. det eg lure på er om nokon andre har hatt det slik? Og er det nokon som har tips til drikke, da eg ikkje klare å drikke rein melk? Kjente i sta at vann ikkje var så behagelig..

Jeg har hatt det, ble anbefalt is for å kjøle ned og lindre, men f.eks te osv. ellers. Ikke bra å ha i seg for mye iskaldt, og det anbefales faktisk å drikke lunken drikke. :)

Ikkje prøvd isvann, men eg har høyrt at is skal hjelpe. Er berre veldig skeptisk sia søtt i mange tilfeller gir meir halsbrann. Akkurat no er eg så sulten og har så vondt at inge ting er godt :p Etr knekkebrød som ein helt :p

Ikkje prøvd isvann, men eg har høyrt at is skal hjelpe. Er berre veldig skeptisk sia søtt i mange tilfeller gir meir halsbrann. Akkurat no er eg så sulten og har så vondt at inge ting er godt :p Etr knekkebrød som ein helt :p
Fløteis hjelper meg veldig når jeg har halsbrann :)

Skal sjekke håndboka mi når jeg kommee hjem... (Vet jeg skal ha kostholdsplan for pasienter med reflux sykdommer og liknende plager i den).. Har bare ikke lest den planen helt skikkelig ennå....

Det hadde vert supert om du kunne gjort det! Er ganske sulten :p Lure på om fiskeboller og poteter kunne funka til middag..

Back
Topp