Betennelse i livmora

liseann

Gift med forumet
Jeg har siden 2. juledag vært syk med sinnsyke magesmerter. Ble innlagt på sykehus og liggenede der i tre dager. De ble ikke klokere og sendte meg hjem igjen.
Tok en tur til fastlegen nyttårsaften og hun bekreftet endeometritt-altså betennelse i livmora. Har fått medisiner, men jeg spyr og spyr og spyr, så ikke mye jeg får i meg[:'(]
Vet dere hva som er det aller herligste? De kjennes ut som om jeg er i fødsel. Kjennes ut som rier-KONSTANTE rier!!
Trodde jeg hadde en ganske bra dag i går, men nå er vi tilbake til vondt av en annen verden.. herre min-hvor lang tid skal dette egentlig ta?
gynokologtime på mandagen, så får vi se hva dommen blir.

Mitt tips! Ikke få betennelse i livmora!

Huff, det hørtes ikke særlig godt ut.
Masse god bedring, håper smertene avtar snart!

Huff og huff!!!
Da skjønner jeg statusen din på FB.
Dette hørtes smertefullt ut :(
Håper virkelig du blir bedre snart!!
God bedring!!!

Vet de forresten hvorfor du fikk denne betennelsen?

ytre påvirkninger... mye mulig pga spiralen\fjerningen av den. finner vel egentlig ikke ut før mandagen da jeg skal til gyno..

Å herregud!
Det høres helt forferdelig ut [:o] Vet de hvor betennelsen kommer fra, hva som forårsaker det?
Ønsker deg masse god bedring, og håper du slipper å ha de smertene!
Klem C

ORIGINAL: *LL*

Stakkars deg![&o]
Får du ikke noe smertestillende som tar bort det værste?

joda! men det har seg slik at min kropp tåler nada! så alt jeg tar kommer opp igjen... så nå lever jeg på helt ordinær paracet, som absolutt ikke er sterkt nok...

ORIGINAL: liseann

Stakkars deg![&o]
Får du ikke noe smertestillende som tar bort det værste?

joda! men det har seg slik at min kropp tåler nada! så alt jeg tar kommer opp igjen... så nå lever jeg på helt ordinær paracet, som absolutt ikke er sterkt nok...

Huff, det høres ikke noe særlig ut....
Er det virkelig ingenting de kan gi deg da? En sprøyte med smertestillende eller noe, som du ikke kan kaste opp?
Må være grusomt å ligge med sånne smerter uten å kunne lindre.

jeg har funnet ut at ing som ikke kommer inn via munnen ikke er noe for meg. En pille kan jeg kaste opp og kroppen roe seg ned igjen. Sprøyter og stikkpiller klarer ikke kroppen kvitte seg med før den er oppbrukt. Dvs at jeg spyr på stor S til virkningen er over-det tar tid det[:'(]

Huff det høres ikke godt ut. Krysser fingrene for at smertene gir seg snart.
Klem

huff, det er ufattelig vondt [&o] Har hatt det. For min del endte det opp med akuttoperasjon, en eggleder mindre og antibiotika intravinøst i underkant av en uke. Men nå må det sies at det gikk så langt fordi fastlegen min mente jeg bare hadde eggløsningssmerter og sendte meg hjem [>:] Lykke til og god bedring. 

Stakkars deg Liseann. Riktig god bedring! Håper du får medisin som hjelper deg fort.
Jeg fikk betennelse i livmoren etter keisersnittet.... og den "hestekuren" jeg spiste, fikk fort orden på elendigheten.

Høres helt grusomt ut ja. Litt av en start på det nye året.
Håper smertene gir seg så fort som mulig nå.
Stoor trøstepåklem

Trøste klem... Hørest ikke bra ut[:'(][:o] Go bedring

Uff. Masse god bedring.

Masse god bedring.

ORIGINAL: litefrø

HUff!!! Strakkars deg! Det høres ikke godt ut!!! God bedring!!!

Isjamei assa!

Jeg har jo edelt metall selv, og gleder meg til den dagen den skal ut.
Det er liksom noe der som ikke bør være der liksom.
Tenker med gru på hva jeg skal gjøre etter en eventuell nestemann.
Kanskje jeg sender gubben avgårde til doktor'n.....?[8|]
[:D]

Høres helt grusomt ut [:'(]
Ønsker deg masse god bedring!!!!

Back
Topp