Betennelse i fingeren

mammatilgutt

Elsker forumet
Gøy å komme på ferie i Kroatia!! Not! Fingeren min er blitt så hoven og det gjør så dugerelig vondt å bevege den, kan ikke holde fingeren ned mot gulvet for det gjør fryktelig vondt :/ noe som har tips til hva e kan gjøre med det her nede i Kroatia??

Vedlegg

• 1436502820893.jpg
    1436502820893.jpg
    39,5 KB · Visninger: 66
Det der så ikke godt ut. Er det hele fingeren som er betent?

Har du bacimycin eller brulidine eller noe?
Ville prøvd å smøre på noe sånt under et plaster eller en bandasje av noe slag.

Eller så hadde jeg prøvd å reist til legen der nede.

Det der så ikke godt ut. Er det hele fingeren som er betent?

Har du bacimycin eller brulidine eller noe?
Ville prøvd å smøre på noe sånt under et plaster eller en bandasje av noe slag.

Eller så hadde jeg prøvd å reist til legen der nede.

Er bare bare der nede men rundt hele fingeren, hvis du skjønner? Fingeren er helt stiv og klarer ikke bevege den :( har fysedin(eller hvordan det skrives) som e har smørt på uten hell :( lege anner jeg ikke hvor er men tenkte kanskje å ta meg en tur ned på apoteket her, gor i dag har e lyst å kappe av fingeren min!!

Ring forsikringsselskapet ditt og spør om hvilket legekontor du skal bruke, de dekker ikke alltid alle legekontorene:) god bedring

Vis fingeren din på det lokale apoteket, så får du garantert god hjelp:)

Ja nå har jeg vært på apoteket og e fikk kjøpe en gel som burde hjelpe sa ho, men hvis det ikke ble bedre fikk e streng beskjed om å gå til legen :P

Ja nå har jeg vært på apoteket og e fikk kjøpe en gel som burde hjelpe sa ho, men hvis det ikke ble bedre fikk e streng beskjed om å gå til legen :P
Jeg ville gått til legen i tilfelle du kan ha blitt smittet av noe (ser ut som du har blitt bitt). Ring forsikringsselskapet og hør hvilken lege du skal bruke

Ser ut som et sår som det har gått betennelse i. Dra til legen, kan hende de må åpne såret og tømme ut verket, samt smøre på noe antibiotika og antibakterielt. Hold såret tørt og lukket med et plaster og bruk engangshansker hvis du må vaske mye.

Back
Topp