Betennelse i bitestikkelen...

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Sambo var hos legen idag og fikk vite at han har en betennelse i bitestikkelen. noen her som vet om dette kan ha noe å si for en eventuell graviditet? vet at man kan bli steril om man går for lenge me denne betennelsen, men kan det være pga dette at vi enda ikke har klart å bli gravide? han fikk heldigvis antibiotika, og jeg håper jo at svømmerne hans ikke har fått varige mènemoticonhuff, ble så enda mer bekymra nå! men på en måte litt letta, om det kan være grunnen for at vi ikke har klart det enda! da ordner det seg jo mest sannsynlig snart!

Jeg tror ikke det kan ha så mye å si, iom at han har fått behandling. Hadde det vært meg som var litt bekymra, hadde jeg ringt legen hans selv og spurt jeg. =)

Venninna mi var igjennom 7 prøveperioder før det klaffet for henne.. =) Tror du skal ta det helt med ro mht prøvingen. :D

Det klaffer nok snart, skal du se!

Lykkepjuska skrev:
Jeg tror ikke det kan ha så mye å si, iom at han har fått behandling. Hadde det vært meg som var litt bekymra, hadde jeg ringt legen hans selv og spurt jeg. =)

Venninna mi var igjennom 7 prøveperioder før det klaffet for henne.. =) Tror du skal ta det helt med ro mht prøvingen. :D

Det klaffer nok snart, skal du se!

Han fikk medisinen idag, og er vist ferdig behandlet i morgen. men tenker kanskje det er det som har vært grunnen. vi får se nå da, hva som skjer ;-)

takk for det! hjelper litt med sånne ord :-)

Mener at det er noe om at man bør la første sprut etter endt kur bør ende på utsiden. Hehe. Men det rekker dere jo godt før el ;) Hehe. 
Ellers må dere huske at det er ikke unormalt at det tar +-1 år selv om alt skulle ligge til rette. 

Masse lykke til med prøvingen :D

PrøverPåNeste skrev:
Mener at det er noe om at man bør la første sprut etter endt kur bør ende på utsiden. Hehe. Men det rekker dere jo godt før el ;) Hehe. 
Ellers må dere huske at det er ikke unormalt at det tar +-1 år selv om alt skulle ligge til rette. 

Masse lykke til med prøvingen :D

Okei, takk for tips!;-)
ja prøver å tenke at det er normalt at det tar litt tid..

takk! :-)

Back
Topp