Betennelse i armene!

Zita

Gift med forumet
Har klart å få betennelse i armene, er høyre armen som er verst..Men kjenner det godt i venstre også. Kjempe flott når en har en baby i hus ja[&:][8D]

Fysioterapeuten sa jeg måtte avlaste mest mulig....hvodan får jeg det til da??[8|]

Oi den er jo litt lei ja...[8|] Er det pga all bæringa eller er du plaga med det fra før og? Hmm, dårlig med råd da men... Liker lillegutt å ligge i vogn da? Hadde det latt seg gjøre å trille han rundt i huset istedenfor å løfte hver gang f.eks? Og kanskje du har en ammepute du kan avlaste med ved mating istedenfor å holde han på armen? Vet jo ikke åssen du gjør det vanligvis da[8D][:)]

Har hatt betennelse før for mange år siden, men har siden kjent at det ikke skal så mye til før det begynner å gjøre vondt.. har klart å holde betennelsen unna helt til nå da...

Han liker å liggi i vogna ja, er faktiskt vondt å dytte vogna også men mye bedre enn å bære selvfølgelig [:)] Pappa`en mater han når han er hjemme, ogå om natta selv om han må på jobb.. 
Ikke helt bra å skrive på pc`en heller kjenner jeg[8D]

Får håpe det går fort over,går jo heldigvis til fysio allerede så han satte på laser i går. Hjelper det ikke får jeg se om jeg får noe betennelse dempende av legen...

Men kjenner virkelig hvor avhengig en er av at armene fungerer skikkelig...

ORIGINAL: Zita

Har hatt betennelse før for mange år siden, men har siden kjent at det ikke skal så mye til før det begynner å gjøre vondt.. har klart å holde betennelsen unna helt til nå da...

Han liker å liggi i vogna ja, er faktiskt vondt å dytte vogna også men mye bedre enn å bære selvfølgelig [:)] Pappa`en mater han når han er hjemme, ogå om natta selv om han må på jobb.. 

Får håpe det går fort over,går jo heldigvis til fysio allerede så han satte på laser i går. Hjelper det ikke får jeg se om jeg får noe betennelse dempende av legen...

Du får dytte vogan med rompa[:D] Nei uff ikke noe å spøke med det det...det er klart man er helt avhengig av armene og håper du blir fort bra igjen! Masse god bedring til deg Zita!!!

Jeg bruker mye en slynge som jeg bærer lillemann rundt i ammer oppi der også. Veldig fint for da avlaster det begge armene. Enkel å bruke også, har en Maya Wrap som jeg kjøpte på nett. Kan anbefales hvis armer trenger avlastning [:)]

Ja kanskje det[:D] Gikk tur i går og brukte magen for å skyve vogna opp den bratteste bakken[8D] Så sikkert super lurt ut[:D][:D]

jeg har hatt en del betennelse i begge skuldrene. bare vær flink til å bruke armene riktig. jeg var veldig obs på å bruke ammepute, løfte og bære på en måte som ikke var vond bruke slynga og vogna. husk at hvis du overbelaster den armen somn er minst vond vil den bli like vond den også. er noe dritt og tar litt tid. ellers så kan du jo prøve tigerbalsam ol.

ORIGINAL: Zita

Jeg hadde ikke ventet lenge med å få noe betennelsesdempende... Fordi sånne senebetennelser ofte er lettere å behandle i akuttfasen, men vanskeligere å få bukt med etter noen uker. Kan evt prøve Ibux-gel mens du venter på legetime.

Back
Topp