Noen som har fått ny betennelse i en allerede rotfylt tann?? Var d vondt å rotfylle på nytt??og hadde dere Store smerter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte trekke den, som om det gjør vondt å rotfylle på nytt vet jeg ikke.Jævlig å rotfylle på nytt eller betennelsen?
Nei, får så mye bedøvelse du vilVart d vondt å trekke?
Så kjedelig! Jeg låg i smerter i ett døgn.. Fikk time dagen etter jeg ringte å sa ifraEg fikk ikkje antibiotika[emoji15] har ikkje hatt så veldig vondt, mn ikveld verker det i heile kjevenhar ikke time før i slutten av neste uke til å ta d heller
![]()
Ta deg en god dose med smertestillende å be om antibiotika, du kan godt ringe tannlegevakta i helgen for noe som detteEg fikk ikkje antibiotika[emoji15] har ikkje hatt så veldig vondt, mn ikveld verker det i heile kjevenhar ikke time før i slutten av neste uke til å ta d heller
![]()
Eg fikk ikkje antibiotika[emoji15] har ikkje hatt så veldig vondt, mn ikveld verker det i heile kjevenhar ikke time før i slutten av neste uke til å ta d heller
![]()
Eg fikk ikkje antibiotika[emoji15] har ikkje hatt så veldig vondt, mn ikveld verker det i heile kjevenhar ikke time før i slutten av neste uke til å ta d heller
![]()