Betennelse etter utskrapning

Heldigjente

Betatt av forumet
Hei hei!

Jeg var på utskapning for 3 uker siden. [:(]Blødde endel de første dagene, men etter dette var det bare litt hele tiden.. 2 uker etter utskrapningen hadde vi sex. Og etter denne dagen har jeg ikke blødd en dråpe. Syns det er så rart, og skummelt for det va så PLUTSELI. Kan det være at sexen har gjort at jeg har fått en betennelse? Jeg har de siste dagene hatt mensmurringer, og hatt utflod ca 1 uke.  Men ikke følt meg dårlig. Noen med lignende erfaringer? Er litt bekymret, hørt at det kan gjøre deg steril.[&:][:(]

Det er vanlig å blø i 2 uker. Det skulle heller ikke være farlig med sex etter de to ukene. Jeg hadde utskrapning i mars, og sa de at jeg skulle være obs viss jeg fikk store blødninger, smerter i magen og feber. Men så lenge du føler deg friske og ikke har feber så er det nok liten fare for betennelse.
Dessuten kan det jo være at det er mensen som nærmer seg da, flere som får mensen etter 3 uker. Jeg fikk mensen etter 4 uker, men hadde murringer noen dager før....

Eg blødde også i 2 uker etter utskrapning,og ca en uke med blodig utflod, gikk med mesmurringer i ca 3-4 uker før mensen kom tilbake 6 uker etter utskrapning..Tror ikke at du har fått noe betennelse,då skulle du nok hatt feber og vert dårlig, men lykke til[:)]

Huff nei hva vet jeg[:)] Kanskje jeg er gravid igjen[&:]

Back
Topp