Betennelse etter barbering.....

Utrolig86

Betatt av forumet
Å være i uke 38 er jo tungt og jeg har vært så glad for at jeg ikke har fått noen spesielle plager som bekkenløsning for eksempel. Denne helga har vi bonusbarna og jeg har gleda meg til å ut i byen med dem! Så har jeg klart å få en Kong/ betennelse i lysken etter barbering av bikinilinje.

Jeg har hatt dette før, men ikke så lenge. Nå er det tredje dagen og det gjør for j**** vondt. Klarer nesten ikle gå, og det svir nesten hele tida.

Jeg har bada i medisinsk grønnsåpe ( i går) og i dag vaska meg med Basiron wash. Men fremdeles like vondt.

Blir sånne betennelser værre når man er gravid? Andre råd?

Er hjemme og syns det er så kjipt
Og ikke kunne være ute med barna.

Altså en betent hårsekk eller et helt område? Aldri hatt noe mer enn en hårsekk og da greier det seg som regel med å fjerne håret i sekken med pinsett

Er en eller to betente hårsekker tror jeg. Jeg klarer ikke se om det er noe hår å dra ut akkurat- fordi det er hårete fra før....

Hevelsen pleier bare å gå ned, men gjør ikke det nå.

Høres kanskje banalt ut, men kokosolje (cocosa extra virgin) funker overraskende bra på alt! Jeg har en hudtilstand som gjør at jeg ikke tåler noen hudkremer i butikk, de gjør bare huden min verre. Har veldig sensitiv hud og inngrodde hårsekker, men kokosolje gjør susen. .Hvis du leser om den på nett,så står det at den er bra for det meste. Jeg har brukt den tilogmed i ansiktet pga jeg har blitt så fort tørr i huden nå i graviditeten.

Hvis ikke noe hjelper må fu kanskje dra til legen å snitte den opp..

Ok. Dette er det seriøst vondeste jeg har gjort. Dro på legevakta, og de skulle fjerne den. Satte bedøvelse rundt byllen, som var så smertefullt at jeg er sikker på hele byen hørte meg. Så skar hun opptog tømte den.

Jeg kan ikke forstå at det fins noe vondere. Fødselen må bli enkel i forhold! ( haha:-)).

Uff, ja, det er vondt.. Måtte du begynne med antibiotika?

Bra du fikk det ordnet :)

Nei, hun ringte og konsulterte med en Gyn. - og de syns det var best at jeg ikke ble satt på det. Skal bare skylle grundig med vann, og kontroll i morgen.

Men djises- det var PAIN!

Godt å få gjort det ja. Ville ikke hatt den byllen gnissende under fødselen akkurat.

Back
Topp