Betatt av noen med dame.

Skrev denne til han jeg:

"Okey, jeg har tenkt litt.
Interessen fra min side er jo ganske åpenlys, men jeg kan ikke gå rundt og ha forhåpninger på noe som aldri kommer til å skje. Det er ikke helt min greie.
Så jeg må nesten vite hva dine intensjoner med det som har skjedd er. Har du tenkt på å gjøre noe med det, eller skal jeg bare gå gi det opp og gå videre?

Om ikke annet, vær grei nok til å si at det aldri kommer til å bli mer om du vet det selv."

Da har jeg vel vært klar og tydelig??

Hvordan gikk det da?

:happy
 
Tja enig på mange sett, hadde jo vært mannen jeg hadde blitt sint på om han faktisk hadde vært så dum å være utro, men jeg har også opplevd å være i den situasjon at en gammel flamme av mannen bevist prøvde å ødelegge forholdet mellom meg og mannen og hun ga seg f*** aldri!

Det funket jo ikke, han var jo ikke interressert i henne, men hun tok jo aldri hintet og ble en virkelig pest og plage for oss begge i lengre tid.

Til Ts. Ikke bevist gå inn for å ødelegg et forhold. Da er du bare ei drittdame uansett om det er «hans ansvar» å holde seg unna om han faktisk ønsker å satse på forholdet med nåværende dame. Om han viser fortsatt interesse for deg så synes jeg du skal si til han at det ikke er aktuelt så lenge han er sammen med noen andre. Er du viktig nok for han så avbryter han da det andre forholdet, om ikke så er han faktisk ikke noe å samle på!
Dette er jeg veldig enig i. Enten er han ferdig med den andre dama eller så er han det ikke, uavhengig av trådstarter. Det er en uting med folk som skal dobbeltsikre seg, at de ikke går fra partneren før de har en ny en klar. Hvis forholdet mellom dem hangler tilstrekkelig,så bør han gå ut av det forholdet uavhengig av om han etterpå blir sammen med trådstarteren eller ikke. Hvis ikke,så bruker han egentlig bare ts for å komme ut av forholdet eller fordi han anser henne bedre i øyeblikket- Men da kan ts oppleve det samme selv når han finner ei ny han bedømmer bedre.
 
Endte opp med å bare stoppe hele greia :) så dårlig popcorn stemning. Men hoppet videre på en annen potensiell. ;)
Haha! Sikkert like greit
Lykke til :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp