Betatesting?

Tweak

Forumet er livet
Har det vært noen beta-testing av nytt forum? Er det noen av brukerne her som har fått teste opplegget før de lanserte det?

Trodde det var vanlig ved større forum, og bv er jo stort!

Det kunne vært spart mange av de tilbakemeldingene og kritikken som er kommet i dag om de bare hadde kjørt betatesting hos en gjeng erfarne bv'ere.

(neida, dette er ikke et syteinnlegg, jeg bare lurer!)

(oki, litt syt... få tilbake de vanligste smileyene! :-Z)

Ja, det har det vært.

Og dette var det linket til i det store informasjonsfeltet som før var "over" selve forumbiten.

Var topptråder om det inne på "generelt" også.

Og da "familieverden" ble lansert, så ble det grundig informert om at forumet ville få nytt utseende.

Så dette har vi faktisk visst en stund, i hvert fall oss som har giddet og fulgt med. emoticon

Carmen de Luca skrev:
Ja, det har det vært.

Og dette var det linket til i det store informasjonsfeltet som før var "over" selve forumbiten.

Var topptråder om det inne på "generelt" også.

Og da "familieverden" ble lansert, så ble det grundig informert om at forumet ville få nytt utseende.

Så dette har vi faktisk visst en stund, i hvert fall oss som har giddet og fulgt med. emoticon

He he, så jeg har ikke fulgt med i timen? :-P

Jeg visste at vi kom til å få nytt utseende på forumet og det var ikke så langt unna det jeg tenkte meg. Men det er litt rart at de som har testet forumet ikke har rapportert de samme punktene som kommer frem i kritikken i den "nytt forum" tråden synes jeg. Det er ganske basic stuff.

Så de averterte etter testere i den gamle topptråden altså? Jeg leste ikke hele tråden den gangen...

de ba alle om å gå inn og komme med tilbakemeldinger.

Ikke bare utelukkende "betatestere", men ALLE hadde muligheten. Uten noe ekstra innloggingsstyr og slikt.

Carmen de Luca skrev:
de ba alle om å gå inn og komme med tilbakemeldinger.

Ikke bare utelukkende "betatestere", men ALLE hadde muligheten. Uten noe ekstra innloggingsstyr og slikt.

He he, sånn kan det gå :-P *lese skikkelig neste gang* ;-)

Back
Topp