spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 8 Feb 2011 #1 Sunt? [:)] (Tenker da på Toro sin Betasuppe pose som du tilsetter kun vann) Og et annet spm [:)] Har du en god grønnsakssuppe oppskrift til meg?
Sunt? [:)] (Tenker da på Toro sin Betasuppe pose som du tilsetter kun vann) Og et annet spm [:)] Har du en god grønnsakssuppe oppskrift til meg?
I IngenNavn Elsker forumet 8 Feb 2011 #2 er jo en del salt som oftest i de fleste toro og poser supper regner eg med, om det ikke slår ut på kalorier:) Men er godt da[;)] Går ann å lage selv med buljong og grønnsaker, evt kraft :) det er veldig godt :)
er jo en del salt som oftest i de fleste toro og poser supper regner eg med, om det ikke slår ut på kalorier:) Men er godt da[;)] Går ann å lage selv med buljong og grønnsaker, evt kraft :) det er veldig godt :)
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 8 Feb 2011 #3 Men om den inneholder mye salt så slår ikke det ut på kcal innholdet?
I IngenNavn Elsker forumet 8 Feb 2011 #4 ORIGINAL: dripdrop Men om den inneholder mye salt så slår ikke det ut på kcal innholdet? skrev jo det[:)]
ORIGINAL: dripdrop Men om den inneholder mye salt så slår ikke det ut på kcal innholdet? skrev jo det[:)]
TauZa Forumet er livet 8 Feb 2011 #5 Men mye salt gjør at kroppen holder på veske og du kan blir pløsete og full av vann. Jeg lager grønnsakssuppe med buljong gulrot kålrot selleri potet purre Koker dette i buljongen. Så setter jeg svinekjøttdeig med skei i suppa slik at det blir kjøttboller. Magert og godt! tilsett gjerne friske urter.
Men mye salt gjør at kroppen holder på veske og du kan blir pløsete og full av vann. Jeg lager grønnsakssuppe med buljong gulrot kålrot selleri potet purre Koker dette i buljongen. Så setter jeg svinekjøttdeig med skei i suppa slik at det blir kjøttboller. Magert og godt! tilsett gjerne friske urter.