Betalte du lappen selv?

ja delvis[:D] delte på utgiftan m ho mor å ho mamma[:)]

Nei

Jeg betalte alt selv bortsett fra at mamma og pappa hjalp meg litt da jeg strøk på 3 oppkjøringer[:(]

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: Lica86

Jeg betalte alt selv bortsett fra at mamma og pappa hjalp meg litt da jeg strøk på 3 oppkjøringer[:(]

fnis, søta[;)]

Var verre med teorien[&o][8D]

fnis, søta[;)]

Var verre med teorien[&o][8D]

kniiiis[8D] men nå kan du det da[;)]

Jepp, satt å leste i en hel helg jeg uten stans nesten så håper det sitter[:D]

jeg betalte alt selv, tror det kom på ca 13.000 for ca 5 år siden. Men hadde øvelseskjørt i 5 år da, så slapp å ha så avsindig mange timer. Også klarte jeg det på første oppkjøringa, så jeg sparte noen kroner der...

Mine snille foreldre betalte

pappa e kjørelærar så han jedd mæ jo kjøretiman, åsså betalte mamma å pappa alt a gebyr å sånt [:D]

Pappan min betalte alt og jeg fikk bil av han. Enebarn,skillsmissebarn og litt bortskjemt............

ORIGINAL: Fru Hilty

Nei

Yepp! Å fy fletta så dyrt det er!!![:@][:'(][>:][:(]

nei....stefaren min betale[:D] 

jepp! Rubbel og bit!

Jeg fikk halvparten av mamma og pappa!!! Men det var ikke mye jeg betalte egentli for jeg hadde så lite med kjøretimer. hadde kun 4 timer før det obligatoriske, og det er lite!!!

Foreldra mine betalte - har aldri hatt noe ukepenger eller lignende, men lappen betalte de - de har gjort det for de 3 andre søskna mine som har lappen også, og kommer til å gjøre det for søstra mi når hun blir gammel nok[;)]

Back
Topp