Betalingsutsettelse hos bohus?

siljeheleen

Glad i forumet
Noen som vet om ja Bohus har betalingsutsettelse?

Isåfall, er det mye dyrere om man kjøper noe og betaler etter noen mnd f.eks?

alt annet enn cash kontant koster[;)]

ellers hadde de ikke tilbudt det[8D]

Jupp, det har de.
Koster ikke så mye ekstra, men ka det koster kommer an på hvor lang betalingsutsettelse du velger å ha.

Står sikkert litt på Bohus sin hjemmeside.

du kan velge vor lenge du vil utsette..
jo lengre jo dyrere. men dette er bare et engangsbeløp..

tro vi fikk 6 mnd utsettelse og betalte 395 eller noe?

ORIGINAL: siljeheleen

Noen som vet om ja Bohus har betalingsutsettelse? De fleste butikker har det

Isåfall, er det mye dyrere om man kjøper noe og betaler etter noen mnd f.eks? Ja, selvfølgelig!

Jeg skjønner at det selvfølgelig blir dyrere, men jeg lurer på om det blir veldig mye dyrere. Saken er at de tingene vi ønsker oss og sparer til er på tilbud nå, og vi sparer en del om vi kjøper nå istedenfor om noen uker - men dessverre mangler vi et par tusen akkurat NÅ [8D]

9 mnd betalingsutsettelse koster 4-5 hundre kroner:-)

Jeg skjønner at det selvfølgelig blir dyrere, men jeg lurer på om det blir veldig mye dyrere. Saken er at de tingene vi ønsker oss og sparer til er på tilbud nå, og vi sparer en del om vi kjøper nå istedenfor om noen uker - men dessverre mangler vi et par tusen akkurat NÅ [8D]
da ville jeg heller spurt foreldre om hjelp, enn å pådra meg smågjeld til bohus[;)]

Ok, tror det er noen hundre kroner i utsettelsesgebyr.
om tingene er på tilbud så kan det jo hende du sparer likevell[:)]

om de har noe lignende skeidar så hadde de betalingsutsettelse, men renter løp ikke før etter 3 mnd, så om du betalte tilbake innen 3 mnd så betalte du faktisk ikke mer enn hva møblene kostet.
Du får ringe å høre med dem hva slags avtaler de kan gi. [:)]

ORIGINAL: lille nuppa

da ville jeg heller spurt foreldre om hjelp, enn å pådra meg smågjeld til bohus[;)]

Dær e vi forskjellig aill sammen.. æ spørr IKKE foreldran mine om pænga.. æ e voksen og tar ansvar for økonomien min sjøl... va uten pæng fra mai-september æ... vi SLEIT,men æ får mæ ikke te å spørr om sånn..

Ja, i og med at det vi skal kjøpe er på tilbud og vi sparer noen tusenlapper så vil vi jo uansett spare på det om det bare koster noen hundrelapper å få utsettelse [:)]

Tenkte å dra inn i løpet av de nærmeste dagene, så kan høre hva de sier da. Tviler på at foreldrene våre har noe å låne oss egentlig [8D]

Back
Topp