siljeheleen
Glad i forumet
Noen som vet om ja Bohus har betalingsutsettelse?
Isåfall, er det mye dyrere om man kjøper noe og betaler etter noen mnd f.eks?
Isåfall, er det mye dyrere om man kjøper noe og betaler etter noen mnd f.eks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljeheleenda ville jeg heller spurt foreldre om hjelp, enn å pådra meg smågjeld til bohus[;)]
Jeg skjønner at det selvfølgelig blir dyrere, men jeg lurer på om det blir veldig mye dyrere. Saken er at de tingene vi ønsker oss og sparer til er på tilbud nå, og vi sparer en del om vi kjøper nå istedenfor om noen uker - men dessverre mangler vi et par tusen akkurat NÅ [8D]
ORIGINAL: siljeheleen
Jeg skjønner at det selvfølgelig blir dyrere, men jeg lurer på om det blir veldig mye dyrere. Saken er at de tingene vi ønsker oss og sparer til er på tilbud nå, og vi sparer en del om vi kjøper nå istedenfor om noen uker - men dessverre mangler vi et par tusen akkurat NÅ [8D]
ORIGINAL: lille nuppa
ORIGINAL: siljeheleenda ville jeg heller spurt foreldre om hjelp, enn å pådra meg smågjeld til bohus[;)]