Betalinger som forsvinner

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg har sjekket nettbanken min for betalinger som går på frikortet. Ifølge min hukommelse så skal jeg ha 6 eller 7 betalinger som går på frikortet (kommer an på om gyn regnes med eller ikke), men jeg finner bare 3 (+gyn). Jeg er ganske sikker på at jeg har fått kvittering på alle betalingene, alle unntatt en ble gjort på stedet og med beskjed om godtatt betaling (av de i skranken eller betalingsmaskinen).
Likevel mangler det betalinger. Er det vanlig? Jeg tenker å ta kontakt med banken. Vil jeg kunne få purringer på dette? Kan betalingene bli kansellert uten at jeg får beskjed om det?
Synes dette er veldig rart :confused:

Hmm.. er det ikke mulig å logge inn på mine sider på HELFO og få oversikten over hva som er registrert der?
Og om det mangler, sende inn kvitteringer og få det registrert/evt refundert?

Det går sikkert an, men problemet er jo at jeg nå ikke vet om det er flere betalinger som mangler eller ikke. Jeg så spesifikt etter noe nå, men hva om det er mer, som jeg ikke husker eller har kvittering på?

Så rart.. Har du gått tilbake til riktige datoer? Kanskje det står under noe annet o at du derfor ikkke kommer på at det er betalinger til der du var?

Så rart.. Har du gått tilbake til riktige datoer? Kanskje det står under noe annet o at du derfor ikkke kommer på at det er betalinger til der du var?
Den ene datoen eksisterte ikke engang :-S

Fant du ut av dette? =) Vlle ringt de stedene jeg vetjeg har vært og bedt om en oversikt jeg tror jeg :)

Back
Topp